#1 Skrevet Mai 20, 2007 den oljetemp giveren som sitter i front på motoren på aan, på høyre sida(ved oljefilteret), har den flere funksjoner enn å bare gi temperatur? er jo først den selve sensoren(den du skrur), så ei lang fjær mellom, og på toppen ei hylse med 4 hull i. grunnet til att jeg spør er att jeg monterte føler fra autogauge der, men nå er det plutselig en fæl tikke/klakke lyd i toppen.. trenger svar fort som f... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2007 Hvis det er fjæren på bilde du mener, så tror jeg denne styrer oljetrykket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2007 japp ,fant det ut via sjmautotechnik.com jeg burde skjønt att det var noe mer enn bare en temp giver, når både den fjæra og hylsa datt ut.. så nå er lyden borte.. tjo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2013 Er det denne føleren som gir beskjed til oljetempmåleren i dashbordet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2013 Jepp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...