Anbefalte innlegg

Hei, driver og montere Fk silverline X coilover på A4en min nå.foran gikk det greit. men når jeg skulle justere hardheten på bakdemperene så får jeg ikke de noe hardere/stivere. på demperne foran så var det justering på toppen men på de bak så var det ikke noe sånn så tenkte at de kansje måtte klemmes sammen og vris, men hjalp ingenting. noen som har noen gode råd til meg????:confused: får ikke montert igjen før jeg finner ut av det.: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump!:confused: ingen som kan hjelpe meg??:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ha demperen løs, og ta den helt i bunn og skru "innover" for å få den stivere mener jeg.. Du vil kjenne den glipper ned i et hakk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok er akkurat det jeg har prøvd men finner ikke noe hakk?: klø : lurer litt på om det kan være den gumiklossen som sitter på toppen av stemplet som gjør at jeg ikke får klemt demperen nok sammen?noen som har noe anelse om det kan være det? er det noen her som har justert hardheten demperne bak på A4 Q før som kan hjelpe meg?:o ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fant ut av det nå.måtte bare bite i det sure eplet og skru av hele feste på toppen og dra av gummien så man fikk klemt demperen langt nok sammen! ble stive og fine nå!:) takker for svar!: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det ikke noe "monteringsannvisning" til disse settene noe sted?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.