Styling til Audi A4 1.8T 8E

Anbefalte innlegg

Heisann.;)

 

Er det noen her som har monteringsmanual for rieger "New Design" frontfanger'n til A4 8E og for infinity sideskjørta? Som f.eks hvor plastbitene til sideskjørtene skal limes og hvor alle skruene/naglene skal?:)

 

Mvh Lars.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Har du fått fangeren? Jeg venter fortsatt på min og begynner å bli utålmodig:)

 

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg ennå, men håper du kan fortelle meg hvordan du løser monteringen!!

Gjerne med bilder!!

 

Lykke til: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg vettu, har sparkla igjen lyktespylerene og den tauegreia i fronten for den var jo limt igjen av rieger:confused:

 

Jeg har jo en del tilpassninger pga. frontmonter ic men untenom det så burde den går rett på bilen:)

Det eneste som plaga meg litt var at jeg måtte kappe av støtfangerbjelken litt for at den skulle komme helt opp under lyktene!

 

Men skal få lagt ut bilde så fort jeg får den på bilen eller er ferdig med pussinga!;)

 

Men det er jo 50455 skruer og duppeditter:P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til å se bilder!!! Jeg fikk idag bekreftet at fangeren min er ankommet NBS nå :)

 

Måtte du kappe av mye av fangerbjelken?? regner med det var i underkant! ...og var passformen bra ved buen av framskjermene??

Bør jeg prøvemontere før lakkering :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt prøvemonter den før lakkering.

Slik at om endringer på den må gjøres så slipper du å lakkere den igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til å se bilder!!! Jeg fikk idag bekreftet at fangeren min er ankommet NBS nå :)

 

Måtte du kappe av mye av fangerbjelken?? regner med det var i underkant! ...og var passformen bra ved buen av framskjermene??

Bør jeg prøvemontere før lakkering :confused:

 

Ja måtte kappe av så vidt under den ja! Men det gikk ganske greit!

Kan være greit å slipe kantene på den for de var litt ujevne da jeg fikk den, ja prøvemonter før lakkering:)

 

Men tror jeg kansje må slipe så vidt der den går inn på skjermbuene! huff..ic røra ligger jo så langt ut att det er ikke mye igjen av støttebjelkene hehe

 

Skal prøve å ta bilde å legge ut imora, hvis jeg har fått den på!;)

Ringte foresten NBS i dag for å spørre om hva en del brakketter var til å da sa de at de hadde en fanger til som skulle sendes ut i dag så var nok din tenker jeg: smil :

 

ps. finner du monteringsanvisning eller hva de forskjellige delene er til så si ifra hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen og lykke til med montering!

Ser frem til å se bilder!!! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen og lykke til med montering!

Ser frem til å se bilder!!! : vinke :

 

Da har jeg endelig fått den ferdig tilpasset!: smil : : smil :

Så skal prøve å få lagt ut bilder i kveld evt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette så bra ut ja!!! Jeg venter fortsatt... : bh :: gråter :

... men den er nå ihvertfall sendt:) :o;)

 

Var den ikke med den nederste "kniven" på fronten?? eller skrur du på denne i etterkant?

Samme med tåkelysa - ble lovd at orginale passer rett på - stemmer det??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den "kniven"/DTM leppa var ikke med??=/ var med ei slags list men den skjønner jeg ikke hvor skal..+ no vinkler osv..masse unødvendig dritt med!!

Bare ta av de orginale festene fra orginal fangere'n(de som sitter i skjermbuene) så er det kansje ikke så dumt å feste innerskermene til fanger'n:) Ellers vil de gå innpå hjula når du kjører over 80 hehe

 

De orginale tåkelysa fikk jeg ikke brukt pga. ic røra var i veien! så derfor jeg har kappet ut festene til de osv!;)

Men jeg prøvde for moro skyld å det virker som om de skal passe ganske bra ja! (bruke festene som sitter der + festene på tåkelysa dine:)

 

Bare å spørre hvis det er noe..skal jeg enten prøve å legge ut bilde eller forklare

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg prøvemontert, og jeg er fornøyd. Meget bra passform!! Tåkelysa passer perfekt, samme med

lyktespylerne. De 3 "vinklene" skal plasseres mellom bukplata og chassiet for å få bukplata til å ligge under frontfangeren. Mye av skruene går med til dette! Den plastlista som var med skal skrues på støtfangerbjelken - slik at den støtter opp midten på fangeren i overkant...: klø :

 

Litt misfornøyd over at DTM-leppa ikke var med - vurderer å kjøpe til denne - skal høre med NBS om pris.

 

Skal levere en haug med deler til lakkering imorgen - håper jeg har dem hjemme igjen til helga - ditta bli bra hehe : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RÅTT: smil :

Du får ikke tatt bilde av de 3" vinklene der de skal sitte og hvor du monterte den lista?(hvis du får lagt ut da, hadde hjulpet meg mye);)

Skjønner ikke det helt ama hehe

 

Får bilen igjen fra verksted imora så da tenkte jeg å drive litt på den!

Ja vi er fler som vil ha den DTM leppa..si ifra hvis du har fått tak i en pris;)

 

Lars.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.