#1 Skrevet Mai 20, 2007 Ble så tent av Arve Egebergs bildetråd at jeg måtte ut å knipse noen bilder selv. Håper noen faller i smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2007 Det der fikk vi til Petter! Får ta oss en tur med den grå en dag også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2007 Det der fikk vi til Petter! Får ta oss en tur med den grå en dag også Ja det kan vi nok få til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2007 Ditta såg bra ut:) Trur du skal få lov å ta bilde av min grå óg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 21, 2007 Ditta såg bra ut:) Trur du skal få lov å ta bilde av min grå óg;) Skal nok få tid til å ta noen bilder av den også når jeg kommer hjem til sommeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 21, 2007 Se her ja!! Ble bra dette! Felgene er utrolig fete! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 21, 2007 Sweete bilder, noen mer en andre(tenker da spesielt på første og det siste bildet) Skal ikke si noe på motivet heller, nydelig bil du har=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 21, 2007 hehe, hyggelig å se bildene dine petter. her litt mere peiling enn meg ser jeg. utrolig pen bil du har også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 21, 2007 Se her ja!! Ble bra dette!Felgene er utrolig fete! Ja felgene kommer seg når de er rene Jeg angrer iallefall ikke på at jeg valgte disse felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 21, 2007 Sweete bilder, noen mer en andre(tenker da spesielt på første og det siste bildet)Skal ikke si noe på motivet heller, nydelig bil du har=) Takk for det Er egentlig de bildene jeg er mest fornøyd med også, men måtte legge ut noen av de andre bildene også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 21, 2007 hehe, hyggelig å se bildene dine petter. her litt mere peiling enn meg ser jeg. utrolig pen bil du har også. Takk for det. Og takk for inspirasjon Har ikke så mye peiling enda. Er vel mer flaks Tok 133 bilder og av de var det rundt 90 som var brukendes. På ifartbilder blir der som regel en del som ikke er brukendes i det hele tatt, men dette kommer selvfølgelig an på fotografen, les; Kenneth er litt flinkere enn meg på dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 22, 2007 Mange fine bilder av en fin bil her! Hva slags kamera har du brukt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 22, 2007 Mange fine bilder av en fin bil her! Hva slags kamera har du brukt? Takk for det! Bra noen liker de Bildene er tatt med Canon Eos 400D med standard 18-55 objektiv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...