#1 Skrevet August 1, 2004 Takluka kuttet ut, den... Vil ikke dra på venstre side. I følge verkstedet er takluker et eget fag... Og de hadde ikke mulighet til å hjelpe meg på lenge... Hvem kan...? I nær fremtid...? Noen ideer...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2004 Jeg har fiklet med takluker en gang for mye. Skikkelig pes. Hør med Chr. Opsahl Bil på Lierstranda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2004 Gjorde det.... Men de kunne nesten ikke før ut i oktober... (Satte det litt på spissen nå, men) Poenget er i alle fall at jeg måtte vente i år og dag.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2004 har det samme problemet med min tak luke på a4... orker ikke tanken på å gjøre det selv, da man må ned med hele tak trekket... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2004 såpass.... Håpet ikke det var så ille.... Da blir det vel dyrt nok på verkstedet oxo tenker jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...