#1 Skrevet Mai 21, 2007 Har kjøpt meg eit sett med sjakkmønstret dekorstriper til T4`n, har nokon forslag på forskjellige løysingar til bruk av disse ? Kan selvfølgelig dra dei over som "viper" look, men kanskje har nokon andre forslag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2007 ha dem på skrå på siden av bilen sett en del audi med ringe på skrå. det er fint i vertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2007 blir litt harry spør du meg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2007 blir litt harry spør du meg ! Kan vere enig der kanskje, men bilen er så j... kvit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2007 Sjakkmønstrede dekorstriper går under navnet "rånerteip" heromkring. Stay away. Du kunne kanskje hatt noen enkle pinstripes langs siden ellernoe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2007 enig i at jeg itte vile hatt på sjakkmønster.tror jeg heller vile funnet noe annet. noe alla det christer sier eller vw symbol. har noe lyst på audi ringer på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...