Lokallags samling Tirsdag 22Mai på Arenum!

Anbefalte innlegg

Da er det bare og stille opp med ny vasket bil og sommerdekk for dem som er treige... på Arenum klokken 1900 til en preik.

Håper dere som kan komme tar dere turen nedom slik at vi også kan få avtalt hvem som kjører samlet nedover til Hovedtreffet til helgen!

 

VI SES!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer..... snakkes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar meg turen bortom viss han derre sjefen min er snill å lar meg forlate jobben i passe tid..heh..

Ellers møter eg opp hos Babb`n oppi høgget her.( :) Daniels Kebab you know )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rekker ikke denne her desverre... kom hjem i fra Nürburgring i dagmorges, og reiser ikke hjem til bergen før torsdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig vi kommer, er litt panikk struing og justering før helgen så får se hva vi rekker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om jeg får sjangs ass....: klø :

 

Eneste dagen denne uken jeg har tid til å stelle bilen klar for Våler er i dag.. Og som noen av dere vet går det MINST 8 timer på en polish med litt tilhørende shinings: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rekker ikke idag. Sees på Våler! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har kommet seg hjem ifra treffet? var det noe gøy og se på? siden eg ikkje var der så var vel det ikke mye pent og se på:P *not* :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ja, treffet var revva:p

 

Neida, mange pene biler, blandt annet en Porsche Turbo som Gaute og Thomas luftet.

HEEELVET for en LYD: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe...

 

Va egentlig ikkje så jækla lenge på treffet... Kom litt seint PGA jobben, og når eg først klarte å dra ræve ned der så va en viss liten ting der som "plutselig" ville hjem..hehe..

 

Veit ikkje ka det va, om han blei plaga av jentene der,eller om da va fiksing av bensinpumpa som frista.

Hørte vel og at det va noe "facebook-blind-dating" på gang..hehe..

Men ja, va eit par gromme biler idag.

 

TThomaz:

Må bare bukke å hylle deg for bil`n din.. :tilber: Syns den bil`n e gjennomført KANON,men fikk tatt en liten titt oppi motorrommet ditt idag..Herregud!!! uhmm.. Det er alt eg har å si!hehe..( jaja, Fy pokker`n for ein bil asså!)!!

 

Og til alle dere A3 rånere der ute... Kan dere få noe effektanlegg på bilene deres, sånn at eg kan se kordan mitt effektanleg kommer til å bli når eg ein gang finner en del "cash" som finansierer det??:P

 

Mvh

Stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda... stilte nok med min bil.... desverre måtte vi forlate dere litt tidlig, fordi jeg måtte på jobb.... Men fikk da svippet litt innom....=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

føler at du klager stian... men hørte også at daten gikk bra ;)... håper du og josse får et fin liv i den nye S6 deres og deres emm barn... som er adobtert fra nordkorea, håper du også får motosykkelen din, og så håper jeg psykologen til psykologen til psykologen til gruppeterapautens psykolog at det går fint med de :S... hehe synst det var gøy på tirsdag jeg ja :D... ingenting slår emmm pimp/whore bilen til silje.. med vakre bilder og tekst :P haha *ler*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huffda.. her gikk hele treffet i glemmeboken.. hadde tenkt å snike meg innom en liten tur.. men men.. har litt for masse å tenke på for tiden! satser på bedre lykke neste gang da! :P Hadde vært kjekt å se de fine bilene deres!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.