#1 Skrevet Mai 21, 2007 En kamerat hentet en A6 1.8T forrige uke. Da jeg prøve kjørte den merket jeg noe ikke var som det skulle. Ved start hoppet turtallet på tomgamg veldig. Ved bruk av AC, samt vri på rattet til det tiltet hoppet det veldig, og ville ikke stoppe. Når vi skrudde av AC og tiltet rattet hoppet turtallet fremdeles, men ga seg etter ca 5 sekund. Noen som har noen kloke svar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2007 det er kanskje gasspjeldet som gjør det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2007 Knekt plastrør ut fra blokken i forbindelse med veivhusventilasjonen? Har hatt det problemet på to A4 1,8T, og det førte til ujevn gange iblant på tomgang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2007 det er kanskje gasspjeldet som gjør det. Ja, fikk høre det av en venn som også trodde det. Noen som har anelse sånn ca hvor mye Møller skal ha for å bytte gasspjeldet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2007 Kjøp gasspjeld fra danmark\tyskland.. 2600.- ferdig levert hjemme hos deg\han.. bytte gjør dere selv, tar 5-10 minutter.. Mø$$er skal ha 3999.- for gasspjeldet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2007 Er kanskje bare å grunn innstille det, ikke vits å skifte da. Mye penger spart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 22, 2007 koster over 4tusen på møller av det jeg husker.....dyrt: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 22, 2007 Ujevn gange kan også være tomgans regulatorn, men kanskje mest sannsynelig temp følern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...