#1 Skrevet Mai 21, 2007 Hvilken gearolje bør jeg bruke på gearkassa mi? Bilen er -86 GTI 16v... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2007 Edit : Bruk shell 75w90 Getriebeöl EP 75W-90(gl4) som er spesielt laget til vag kassene, ikke shell transaxle 75w90(gl5) : http://www3.shell.no/op/smidler/prodhbok/Getriebo.htm . Endel påstår at GL5 oljer(som den første jeg nevnte har) ikke er bra for girkassene til vag, men er jo nok av de som kjører med gl5 olje på kassa uten problemer. Står forresten litt om forskjellen mellom de to oljen på shell sine sider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2007 takker for rask respons... Da får jeg ta en tur på shell i morra tenker jeg, eller møller om ikke shell har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2007 sjekk oljelageret.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2007 takker for rask respons... Da får jeg ta en tur på shell i morra tenker jeg, eller møller om ikke shell har.. Møller har vel bare den orginale fra VAG,går vel på ca 1.7 L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2007 Møller her i byen har shell sine oljer på delelagret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 22, 2007 Var innom shell og fikk tak i shell 75w90 Getriebeöl EP 75W-90 Så da blir det nok bra... Takk for tips... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...