Anbefalte innlegg

Monterte Kn innsatsfilter på Min -97 2,5tdi.. Fikk tips om at det ikke var heldig med åpent konfilter på diesel.:confused: Har noen erfaringer med konfilter på en slik bil?:confused: Vil jo gjerne høre noe av turboen, det er jo helt stille der framme...!: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte Kn innsatsfilter på Min -97 2,5tdi.. Fikk tips om at det ikke var heldig med åpent konfilter på diesel.:confused: Har noen erfaringer med konfilter på en slik bil?:confused: Vil jo gjerne høre noe av turboen, det er jo helt stille der framme...!: rolleyes

 

Min bror hadde Åpen Green Twister på sin forrig Paaata 2.5tdi, og det blei jævlig kul lyd!

 

Jørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har åpent filter på min jeg. Men dette er da bare en 1,9tdi. Ikke noe problemer jeg i allefall, og har hadd dette i over et år nå. Men er vel ikke noe effekt å hente på åpent filter på en dieselbil da, bortsett fra litt mer suselyd:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har åpent filter på min jeg. Men dette er da bare en 1,9tdi. Ikke noe problemer jeg i allefall, og har hadd dette i over et år nå. Men er vel ikke noe effekt å hente på åpent filter på en dieselbil da, bortsett fra litt mer suselyd:)

 

Skeptisk til at det er noe å hente i det heletatt såframt vi ikke snakker grov trimming. Lyden & look'en man betaler for :)

 

Har ikke lest noe spesifikt ang. Konfilter på diesel men det er jo flere som fraråder Olja filter pga at LMM kan rase. (Brukerfeil?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er R5 TDI du har, ikke V6, så vil du få meget bra turbo-lyd med K&N innsatsfilter + chip. Større eksos, mindre lyddempere og kat-replace er også kult ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.