#251 Skrevet Oktober 21, 2010 Bilene mine:) kameleonen er en gti wolfsburg edition og den hvitrosa er en G60 turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet November 26, 2010 Mye flott her i Savanger ja Får legge ut mitt første bilde som medlem her da. Min Mk3 1.8 Beklager dårlig bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet November 27, 2010 Bjørnar er det du som bur på mosterøy? har sett en lik golf der ett par ganger bare med sort senter på felgene. legg gjerne ut flere bilder, det er lov vettu;) Den 16v caben hadde det og vært kjekt å sett bilder av:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet November 27, 2010 (endret) Bjørnar er det du som bur på mosterøy? har sett en lik golf der ett par ganger bare med sort senter på felgene. legg gjerne ut flere bilder, det er lov vettu;) Den 16v caben hadde det og vært kjekt å sett bilder av:) Stemme det Lasse, det var BBS RM 15x8 og 15x9 felgene du tenker på, disse ble solgt for en stund tilbake. Treger litt, men forandring fryder alltid Dessverre er MK3'en i vintermodus, stålfelger og originalt understell Men til våren er den på plass som den skal være, pluss 2xWeber 45 under panseret Bilder og Prosjekt tråd kommer snart med Cab'en Et bilde av den rett etter den ble hentet hjem. Er godt igang med demontering, satser på og ha den klar til sommer.PS den RS fronten utgikk med høye kneløft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet November 30, 2010 Min passat:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet Desember 24, 2010 Min nye Golf , endelig ferdig med A6'en.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet Desember 31, 2010 Ny bil, gamle felger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet Januar 16, 2011 Henta meg ny bil sist uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet Mars 8, 2011 (endret) Nytt medlem i VACN her, flytter til Sandnes i juni og har til og med kjøpt mitt første VAG-produkt. Skal legge inn bilder av bilen her ila kort tid, sommerfelgene kommer etterhvert (- byttehandel med en kamerat som ikke vil ha 20" på sin Audi.) Håper å kunne få sett litt av bilene i Rogaland, da jeg er litt småfersk på VW/Audi og har masse å lære. Bilen min er en 07 A6 Allroad 2,7 tdi, nordlysblå med lakkerte fangere og skjermbuer, alcantara innvendig og greit med utstyr generelt, ikke FULL pakke.. 82000 har den rullet så langt. Nå er det ikke stort å gjøre med den bilen, så dekk/felg og tone ruter foran B-stolpen er vel det eneste jeg har plan for, kanskje litt LED her og der også.. Mvh Ronny Her er bilen min: Med sommerdekk på: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet Mars 10, 2011 (endret) Hei! Ble medlem for ikke så lenge siden, å har nå for et par helger siden akkurat kjøpt meg min FØRSTE bil, så da ble det en Audi S6 Kommer nokk en tråd om "Min Audi" om ikke så alt for lenge der jeg skal legge inn planene mine med bilen å sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet Mars 10, 2011 Nytt medlem, ny bil i klubben Audi a4 1.8T 99-mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet Mai 25, 2011 Få det golfa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet Juni 4, 2011 (endret) Hallo der ny medlem her 2 bilder av bilen [ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet Juni 16, 2011 '92 Jetta MkII Vr6: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet Juni 18, 2011 Legger her ut bilder av familiebilen vi nå har hatt i allerede 2 år! Har vært medlem siden juli 2010, men ikke noe aktiv, så vil si jeg egentlig er ny. Skal prøve og få blitt med på et lokallagstreff snart. Her er bilde ifra salgsannonsen Så et ifra sen høst 2009, da fikk vi på ny fanger:) Og slik ser den ut nå, etter at vi fikk på noen "nye" sommerhjul forrige helg for og si det slik, vi elsker fargen på bilen: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet Juli 4, 2011 Et lite av passaten jeg tok her om dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet Juli 26, 2011 Nå som forumet endelig funker for meg så får jeg og legge ut et bilde av balja mi Jeg vet den trenger senk men det får den ikke (ikke før neste år tidligst) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet Juli 27, 2011 Sikkert ikke så mange som liker single frame front og spesiellt ikke denne, men endringer er på vei Det blir fortsatt single frame front men ikke den "Lupo" fronten Gjenstår litt arbeid men ser enden på verket K04 BSR Filter kit Custom eksos 19" Hjul +++++ PS. Hadde vært fint og fått litt kontakt med lokale medlemmer (er ikke sikker men det kunne se ut som om det var en del medlemmer på Essoen i dag?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet Juli 27, 2011 får oppdatere her og da:) min nye bil men en gammel bil i lokallaget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet Juli 31, 2011 Tror ikkje eg har lagt ut bilder av min nåværende bilpark. Bruksbilen min, Golf G60 Bruksbilen "våres" (er vel min, men sjefen som bruker den mest) A4 tdiQ S-line. Liker fremdeles ikkje sommerfelgane på audien.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet August 2, 2011 Ny bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet August 8, 2011 Bilene mine =) Passat 1,8 90hk - Golf 1,8 190 hk Ett til av Golfen, kolakork kilt under Gti-leppa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet August 8, 2011 Fant et litt bedre bilde av bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet August 19, 2011 Ny bil (Og nytt medlem...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet August 29, 2011 VW Passat 1.8 Turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...