#326 Skrevet Mars 7, 2013 bilder av bilene mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#327 Skrevet Mars 25, 2013 meldt meg inn i klubben igjen ny Golf V GT (ny for meg vertfall) innkjøpt og kjøregleden er STOR!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#328 Skrevet April 5, 2013 Innbyttebilen på caddyen med ny lakk å felger. - - - Updated - - - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#329 Skrevet April 24, 2013 5'er er solgt og har kjøpt en mk4 stv som midlertidlig bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#330 Skrevet Mai 18, 2013 :-D litt skitten men:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#331 Skrevet Juni 2, 2013 Min bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#332 Skrevet Juni 14, 2013 :-D litt skitten men:-D [ATTACH=CONFIG]197377[/ATTACH] Var ikke denne på vårmønstringen i Haugesund for en tid tilbake? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#333 Skrevet Juni 17, 2013 Hei, kjøpte meg nettopp denne eg :-) 09 mod Highline Exclusive 170 hk TDI DSG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#334 Skrevet Juni 19, 2013 Må vel kanskje slenge ut et bilde av Rocco´n da Snart "ferdig" med den nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#335 Skrevet Juni 29, 2013 Fått vokset bil tror jeg skal gjøre gjøre en gang til og bruker litt mer tid denne gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#336 Skrevet Juni 29, 2013 Trenger mer senk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#337 Skrevet Juli 8, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#338 Skrevet Juli 8, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#339 Skrevet Juli 12, 2013 Her er min. Må ned noen cm:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#340 Skrevet Juli 13, 2013 Kanskje oppdatera kosn passaten min ser ut om dagane. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#341 Skrevet September 8, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#342 Skrevet September 8, 2013 Nye hjul siden mitt forrige innlegg her, venter på takspoiler som er bestilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#343 Skrevet September 8, 2013 Mine biler, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#344 Skrevet Oktober 27, 2013 Caddy maxien jeg kjøpte i sommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#345 Skrevet November 13, 2013 Meldt meg inn i klubben igjen med "ny" bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#346 Skrevet November 13, 2013 Caddy maxien jeg kjøpte i sommer. Har ikke du ein nabo og som har ein ganske fin svart maxi ? Din såg jo veldig bra ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#347 Skrevet November 13, 2013 Kjøpte bil av Søren en tid tilbake med flotte VACN-klister i bakruten. Tenkte jeg kunne stikke innom og registrere meg jeg også. Masse rust og greier på bilen men jeg er langt fra jålete på det utseendemessige for å si det slik. "Pen langt fra, langt fra pen". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#348 Skrevet Desember 8, 2013 Min vinter-stance by far. Fotograf Dag Ivar Torgersen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#349 Skrevet Mars 10, 2015 forrige eiers bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#350 Skrevet Mars 10, 2015 Litt nyere av min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...