#1 Skrevet August 2, 2004 Ligger sikkert tonnevis med slike topicer under generelt på forumet med kunne vært greit med litt oppdaterte bilder bare av lokale vwaudi-club medlemmer =) Her skal kun postes bilder av bilene våre, samt info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2004 Her e nå min... Bortsett fra at grillen ikke har kamei/audi-merket på lenger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2004 Helt på tryne bilder rett etter den ble hentet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2004 Her er min doning.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2004 Et til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2004 Bak.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 3, 2004 min bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 3, 2004 min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 3, 2004 Får vel si litt om bilen da. Er langt ifra fullført. Bilen har enda origianlt understell. Skal på ett FK sett (mest sansynligvis ikke før til våren. tar av frontspiler osv til vinteren tenker jeg). Ellers så har jeg på 17" CSA felger fra før. Som dere sikkert ser ut ifra bildene blir disse litt for små for hjulbuene. Skal på 18" og til våren. Usikkert hva slags enda. Mest sansynligvis RS4 eller BBS CH. Har selvfølgelig masse flere planer. Men ikke planser som passer lommeboka enda. Men vi får se! Neste blir det bedre ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 5, 2004 Min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 5, 2004 Min.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 6, 2004 min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 6, 2004 Et te... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 7, 2004 Et bilde av min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 7, 2004 og et til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 7, 2004 og et siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 9, 2004 min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 15, 2004 her e nogen av bildene eg tog på et møde her tiligare.. Øyvind's A3: Arvid's A4: Tor Inge's cab: Per Olav?'s Corrado: Erik's Passat: Frode's S6: Roar's A4: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 15, 2004 Roger's Golf: Kenneth's T4: Tore Egil's A4: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 15, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 15, 2004 Såg det låg bilde av min bil allerede, men eg kan jo legga te någe sjøl og. E forresten ny på forumet. Har lest på forumet lenge,men hatt problemer med å få skriva. Men nå e eg endeli igang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 15, 2004 et te.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 15, 2004 og siste.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 16, 2004 litt dårlig bilde men.. ey arvid! lenge siden..jobba me deg i rog el 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 3, 2005 Har registrert meg det at det er flere lokallag som har en "fast" topic med bilene sine.. så da tenkte jeg så mye at jeg kunne lage denne posten og her er bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...