#126 Skrevet April 26, 2007 Jaja, da har jeg og fått fingen ut og komt meg inn her:) Kan hive ut av mine baby's: Audi A4 1.8 20V 1995 Audi 80(GT) 1975 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Mai 11, 2007 Nytt medlem, ny bil: 1997 A6 2.5TDI Veldig fornøyd med bilen så langt, kjøpte den for 3 uker siden sånn som den ser ut på bildet... noe småplukk er det på den, men ikke noe jeg ikke kan fikse selv. Og prisen var fin Skal også se om den er villig til å gi fra seg litt mer effekt etter hvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Mai 16, 2007 Nå har jeg endelig fått senka og sota rutene på Familievagnen Er veldig fornøyd med resultatet, så nå gjenstår bare å få på 19" hjulene som komme om ca.2 uker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Mai 16, 2007 Noen bilder til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Mai 17, 2007 Kan vel oppdatere litt jeg og med et par nye bilder.. Tatt av M. Pallesen på Dusavik basen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Mai 17, 2007 Åsså noen nye av min nye Felgene skal etter planen komme på Mandag! Skjørtene kommer i Juli en gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Mai 20, 2007 Fårr vel slenge inn ett par etter senk å felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Mai 28, 2007 Har akkurat kjøpt min første Golf, er så og si original nå, men det kommer seg etterhvert me år og lønninger... Er forresten ny i VACN igår-... :D:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Mai 28, 2007 Med felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Mai 30, 2007 En liten update av min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Mai 30, 2007 Da var det komt nye felger på min. Her et par bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Mai 30, 2007 Då va rudene mine soda av Solskjerming & Reklame! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Juni 3, 2007 Et par bilder av min bil. Litt ute av fokus, men skal få tatt noen bedre etter jeg har slengt på litt småplukk (nye sideblinkere, kromspeil, krompærer og ikke minst senking!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Juni 13, 2007 Min første bil: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Juni 23, 2007 Då va bilen ferdige:) Stor takk til Bjørnar å de andre på Bil & Maskin så har hjelp til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Juni 25, 2007 Legger opp et bilde av einseren min, mye arbeid igjenn, men gidde ikkje meir nå som det er så godt vær:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Juni 27, 2007 Du sko ha vært me på noen crusing en dag. Eg og vil!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Juli 7, 2007 Min med nye felger beklager dårlige bilder men eg har desverre ikke tilgang på annet en mobilkamera: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Juli 11, 2007 fått på noen biter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Juli 18, 2007 Et bilde min bil på Gatebil 2007:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Juli 19, 2007 Er ny her i klubben og her kommer bilde av sommerbilen min... Unnskyld at den ikke er ny vaska... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Juli 25, 2007 Min maskuline maskin: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet August 6, 2007 Noen nye bilder etter at klistremerkene ble tatt vekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet August 10, 2007 Siden jeg var innom klubben for noen år siden har det skjedd noen små forandringer på bilen.... Dette er slik den var sist gang jeg var medlem: ....og slik er den blitt med tiden (ikke mye, men...): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet August 14, 2007 Ett par bilder av min som ikke er tatt med mobil. Takk til Joakim Holgersen for bildene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...