#226 Skrevet Juni 9, 2009 My daily driver... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet Juli 4, 2009 Sciroccoen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet Juli 5, 2009 får vel legge inn noen av min nye og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet Juli 29, 2009 Kan vel legga ut nogen nye bilde av "tangs`en" min, så Kluge kalle trallå mi....HAHA, isje nå lengre Kluge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet August 3, 2009 (endret) Min Corrado Rieger Gto..Ikje Ferdige me bygging osv alt av feil skal fikses i vinter.er ny medlem her så kan vær eg gjør litt feil men prøve mitt beste:-).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet August 4, 2009 Får ikke være dårlige enn andre jeg også. Får spare den fantastiske Ventoen til en dårlige anledning... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet August 4, 2009 Har du flere bilder av golf en? Jada, kan hoste opp noen flere Når det ble bytta eksosanlegg, er fint med stiv bakaksling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet August 4, 2009 Et til bilde av bilen med de gamle felgene som raskt ble byttet ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet August 6, 2009 Slenge ut et par bilda av min Passat Highline,trenge senka pickupen ja: bh :.ska bestilla det snart: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet August 8, 2009 i dag bytta eg setene inni bilen:-D..ble konge:-D!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet August 25, 2009 Her e någe bilder av min audi s3 01mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet August 29, 2009 Min Audi A4 1.8TQ S-Line:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet Oktober 6, 2009 Slenge inn et bilde av siste tilskuddet i bilparken: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet Oktober 10, 2009 Min Touran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet November 1, 2009 Nye bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet November 30, 2009 (endret) nye felga, ny motor, nytt drivverk.. tja.. nytt det mesta udenom selva råkarroseriet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet Mai 24, 2010 jaja nå har eg 3 vw og 1 audi:p Corradoen så dere meste sikkert vet om Vw Passat vr6 2.8(motoren skal i Corradoen) Vw Polo Color Concept Rå så Faen! Audi 80 me rs2 motor ca 600hk Bilder Passaten: Poloen med trim kam, justerbar kamdrev, Grenør og grom eksos:-D Audi 80 4x4 med rs2 motor med smidd inmat +++++ Corradoen orke ikje eg og legga ut bilder av for den ser ikje ut:-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet Mai 27, 2010 Golf Rabbit Gti 1,8l 8v 1983 modell. " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet Juni 4, 2010 Litt av bilen min =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet Juni 9, 2010 Akurat flyttet fra Arendal til Sandnes/Austraat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet Juli 20, 2010 Då va endeligt nye bilen i hus, og det va på tide å få ud ett par bilde av an. Fåreløpig e an klin orginal, å det trur eg stort sett an komme te å fortsetta å ver, bortsett ifra ettpar småting her å der... Ihvertfall fåreløpigt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet Juli 20, 2010 Doffer, det hette Ålgård City. Å det vet du ! Btw min nye "bruks"bil Elske bare di råe lyktene, fede heimalagte grillen å iche minst di awsome Wrs felgane Så hvis nogen har orginale lykte, 4x108 felger eller grille grille grille di ska ha vekk så je meg ein lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet September 3, 2010 Har nå bodd i Stavanger i 2år, og endelig klart å finne meg et hus som jeg og samboeren min kunne enes om. Jeg ville ha garasje med øvingslokale og dusj/WC og ligge plass, hun ville ha leilighet i byen. Det ble enebolig i rekke. Har truffet noen av medlemmene litt rundt omkring. Bilder av "mine" biler: Cabben er min samboer sin, en vilter sak med 100hk (regner denne som min for jeg kjøpte den, og er det noe galt er det jeg som må gjøre ting jeg egentlig ikke kan) Den grønne er en VR6 som jeg har hatt i 2 år og knapt kjørt 500km med. (skal kanskje selges om litt..) TT ble kjøpt som erstatning for en Golf IV stv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet September 13, 2010 (endret) Har en Audi A6 fra 96 med 2,8l V6 Har ikke fått gjort så veldig mye med den enda, men vi får se nå som lønningen stiger =) Skulle ta bilder i går, men en idiot hadde brutt seg inn i bilen og knust et vindu så jeg legger ut noen gamle bilder. FELGER KOMMER! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet Oktober 10, 2010 Lenge siden eg har lagt noe ut her, så legger de ut samlet. Lekebilen (som er tilsalgs) Kone bilen: Godbilen : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...