#351 Skrevet Mars 11, 2015 Det er da mine:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#352 Skrevet Mars 11, 2015 LT camper - konge!👍 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#353 Skrevet Mars 12, 2015 Reserve isbilen min Automat så veldig isvennlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#354 Skrevet April 13, 2015 Liten update her i gården og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#355 Skrevet April 24, 2015 Hei og hallo. Etter 3 års dvale fra forumet var det på tide å returnere:) Etter noen einsere og annet moro fra VAG opp gjennom tidene var det igjen på tide med en MK1. Bilen står på justerbart understell og hjul ligger klare til montering så fort jeg er ferdig med nåværende offshore tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#356 Skrevet April 24, 2015 (endret) Det var på tide du kom deg innpå igjen. Her er ein min med "nye" felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#357 Skrevet April 24, 2015 Hær er min bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#358 Skrevet Juli 5, 2016 Min 2014 Golf GTi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#359 Skrevet Juli 7, 2016 Et par-tre bilder av Bilstereo bilen (under konstruksjon) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#360 Skrevet Juli 14, 2016 Liten update her i gården 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#361 Skrevet Juli 14, 2016 Liten update her i gården 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#362 Skrevet Desember 18, 2017 Får vel slenga inn ett bilde av kjerrå her åg.. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#363 Skrevet Desember 19, 2017 Daily driven og vinterstuk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#364 Skrevet Januar 1, 2018 Lik min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#365 Skrevet Januar 1, 2018 huff jaaa, vi kan vel snart slenge på sommerhjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#366 Skrevet Januar 1, 2018 Hadde jo håpet på å få sladde litt før det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#367 Skrevet Februar 7, 2018 Har ikke vært medlem på noen år, men meldte meg inn igjen nå. Bilen er den samme som de siste 11 årene: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#368 Skrevet Mars 5, 2018 Min bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#369 Skrevet Mars 6, 2018 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#370 Skrevet November 10, 2021 På tide med en oppdatering som nylig tilflyttet medlem. Blien har vert med på endel våler treff nå etterhvert. Og er nå i prosessen med godkjenning. Slik at den muligens blir og se litt oftere på veiene. 5 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#371 Skrevet August 18, 2022 Gjerne greit å hive inn et bilde av min nåværende bil her også. Ikke ny bil. Men har vært utmeldt fra klubben en del år, men har nå valgt å melde meg inn igjen. 2014 Golf 7 Rline. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...