#26 Skrevet Mars 3, 2005 Her er min! Fåreløpikt i dele for motorbygging, satser på og være ferdig om 2 mnd ca. Før: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 3, 2005 Ett bilde slik den er nå med nylakkert motorrom Nå: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 5, 2005 Min her.... Kaldt og jævlig.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 6, 2005 Her er min. Står på krakker ennå men håper den er klar til april.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 7, 2005 Her var det mange fine biler å se på gitt... Her er mine og (nei, ikke meg på bildet): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 7, 2005 og audien og.. litt lite kanskje.. men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 8, 2005 sånn ser nå min ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 14, 2005 Får vel legge inn et bilde av garasje bilen min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 15, 2005 Kan jo legge ut et par bilder jeg og.. Et snøbilde tatt her om dagen etter å ha lekt seg litt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 24, 2005 Her er et par bilder av min bil ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 24, 2005 Et par til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 1, 2005 har på en måte fått ny bil så nå kan jeg vel legge inn et nytt bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 2, 2005 Her er den nye min/vårs Blir senk veldig snart for å si det sånn Fjærene ligger å venter på verkstedet mitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 8, 2005 Min Passat 97mod 1,8Turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 9, 2005 Står eg tilhøre oslo... Men det e Stavanger så e byen! 2mnd igjen. Bilen e nå onna ombygging. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 9, 2005 her er et bilde av bilen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 9, 2005 Bildet er tatt med de gamle felgene. Nye felger+enkelte småmodifikasjoner er gjort etter at det blei tatt... 2,0 16v kommer snart....! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 17, 2005 Her e bilder av min. må nesten komma meg på et lokalmøte snart. har aldri vert der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 1, 2005 Da var felgene på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 2, 2005 Her e traktoren min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 3, 2005 Et par bilder av min Golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 4, 2005 Nye bilder av Touranen min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 4, 2005 Flere bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 4, 2005 Ett i negativ... Hehe.. fritidsproblem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 11, 2005 Det er enormt mye bra biler her! -pain is temporary, pride is forever.... -jr- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...