#51 Skrevet Mai 17, 2005 . . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 27, 2005 Oppdatert bilde av bilen min! Det forrige va litt gammelt...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 1, 2005 Et bilde av Audi'en... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 1, 2005 Nye audien min og Corradoen som nå blir satt til side for full restaurering og modding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 1, 2005 Corradoen med selskap :-) Og et med "nesten" hjulløft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 9, 2005 Golf V jubileum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 9, 2005 Golf V Jubileum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 9, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 10, 2005 Får nesten legge ut et bilde av min også siden alle andre har vært så flinke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 12, 2005 Legger inn et par av min bil her også ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juli 4, 2005 nytt bilde av min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juli 5, 2005 Hallo folkens... Ny her i klubben.. Har vel vært å lurt på forumet siden Mars da jeg bestilte bilen... hehe.. Nå har jeg endnelig fått den.. Legger ut et par bilder av brenneren: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juli 17, 2005 Får slenge ut ett bilde av Jettaen min: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet August 4, 2005 Her komme et bilde av min bil. Lenge siden eg har vært på treff pga jobb, men ska se om eg ikje komme innom ein tur på søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet August 15, 2005 Sånn ser nå min A4 ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet August 23, 2005 Nytt medlem, men drister meg til å legg ut et par bilder jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet September 6, 2005 Her er noen bilder av Passat GT Syncro prosjektet mitt Må ta meg en tur på medlemsmøte jeg også Bilen er en 86 Passat 1.8 CL som er ombygget til 2.2 GT Syncro Ombyggingen er godkjent Ny motor står klar i motorbukk i garasjen, venter på tid Det er en Audi 3B med RS2 turbo Ledningsnettet var ødelagt av bilbrann, så innsprutet er Megasquirt n Spark Extra Ellers så kjører jeg rundt i en sliten Passat GT "Grevling" (mens jeg bytter motor i Syncroen) Den gamle 2 liter 5'eren ble pensjonert til fordel for en "viftemotor" med litt vann innsprut og lignende hjemmemekk Håpløs spinning på 1. og 2. gir, sluring på cluch i 3 Mer info på Norsk 32b Syncro register torgeir@32bsyncro.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet September 10, 2005 Ikke nytt medlem, men ny bil i distriktet; Vw Transporter fra 1975 med Rico campinginnredning. Hentet i Brumundal på fredag og kjørte til Lillesand. Overnattet fortreffelig i den fint holdte Rico innredningen. Hjem til Bryne og hadde ikke noe av problem. Endeligen har jeg en veteranbil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet September 13, 2005 har fått felger på bilen min nå. bilen har vell den looken jeg kommer til å ha fremover. blir en lakkering av felger ved motor\understell bytte antar jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet September 13, 2005 Legger inn et par bilder av min. (Baklyktene har blitt lakkert røde siden bildene blei tatt). Skal lakkeres helt ned i nærmeste framtid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet November 11, 2005 Bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet November 20, 2005 Får vel legge ut noen av min også da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Desember 11, 2005 Her er min bil! Har bare dette bilde, siden det bare har vært dritt vær her etter jeg kjøpte den. så har ikke fått tatt noen flere bilder: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Desember 12, 2005 Nytt bilde av min 97 Mod 1,8T. Komme nye bilde t våren då e der masse forandringa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Desember 22, 2005 Andre felger nå da, siden bremse oppgradering! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...