#76 Skrevet Januar 23, 2006 Får vel legge inn ett bilde av den "nye" bilen jeg henta meg i helga, en Audi A4 avant 1,9 tdi 2002 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Februar 15, 2006 kjapp oppdatering med den nye bilen planene va mange og store men så sa det pang og der va an for salg... men her e an iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Februar 26, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Mars 23, 2006 Får vel legga inn et par bilder av den nye bilen min og.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mars 26, 2006 Legger til noen bilder av nytt medlem med ny bil! :) Satser på å bli litt aktiv på møtene hvertfall... Ny i miljøet så jeg håper dere tar godt imot meg:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Mars 29, 2006 Må jo legga inn av nye bilen min her og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Mars 31, 2006 jaja, får vel trø ud ett bilde itte eg fekk på sommardekkå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet April 22, 2006 Poloen min: Coming to a lokallagstreff near you! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet April 23, 2006 Legger inn nye bilder av min siden det har skjedd litt sida sist. Skal hellakkeres og ny Kercsher frontfanger er bestilt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet April 23, 2006 Jeg får legge ut et bilde av Passaten min og da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet April 23, 2006 Fler bilder kommer når bilen er ferdig på verksted:=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet April 24, 2006 Her er min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet April 26, 2006 audi 80'n min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Mai 28, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Juni 26, 2006 Å nye min IGJEN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Oktober 2, 2006 Bilen min. Den er ganske høy.. her er den faktisk 932 m o h.. Stjerneskudd.. Hele breisiden i all sin prakt De nye felgene Faktisk veldig fornøyd Senkesett er bestilt og underveis, det blir et standard Weitec 40/40 fra NBS, i tilfelle noen har "senk-senk-senk-knapp" under fingeren nå. Lurer litt på soting av ruter, dama sier det er å kaste penger ut ruta, jeg mener man henger pengene på ruta..vi får se.. Edit: Kunne tatt noen bilder inni bilen, men de fleste har vel sett de gamle reklameavisene som kommer i posten, samt noen tomme brusflasker, sand, stein og noen trepinner guttungen har funnet i barnehagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet November 7, 2006 Her er bilene mine. 83 mod Jetta c 91 mod Scirocco GT2 turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet November 7, 2006 Her er bilene mine. 83 mod Jetta c 91 mod Scirocco GT2 turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet November 14, 2006 Tenkte bare eg sko legge inn bilder av den nye bilen min. Audi 50, 75 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet November 14, 2006 Jeep'n min. Hjula har for høy profil, nye dekk er bestillt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet November 17, 2006 Tenkte bare eg sko legge inn bilder av den nye bilen min. Audi 50, 75 mod Se der, gratulerer med nytt fremtidig stuk....gleder meg til å se denne nærmere bakken med doruller;) Begynner jo faktisk å bli noen med tyskstuk i byen vår.....ikke værst! Slenger samtidig inn et par bilder av nyervervelsen min: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet November 21, 2006 HAr du noen flere bilder av gliset ditt så me ser den bedre. Her er et par til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet November 21, 2006 Og til slutt, et bilde av "Junior" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Desember 3, 2006 La meg da legge ut bilder av min bil.. Før : Etter : Har ikke akuratt fått montert så veldig mye etter jeg fikk den hjem.. En baklykt =P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Desember 9, 2006 opdaterte bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...