#151 Skrevet August 14, 2007 Sånn sjef? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet August 14, 2007 sånn ser min ut etter litt oppdateringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet August 28, 2007 får vel slenge ut bilder av bilen min og da, mangler skikkelig senk, skal kjøpe justerbart:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet September 3, 2007 Været i dag var ganske greit ja. Måtte ut å teste litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet September 12, 2007 Da har jeg også fått meg egen bil, en 2000 seat codoba 1.4 Frem til nå har jeg kjørt min mors 2001 Audi A2 1.4 Og litt min mormors 1986 Vw Golf CL 1.6 Ikke verdens beste bilder men... De to øverste er klikkbare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Oktober 2, 2007 Noen bilder av min Audi S3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Oktober 4, 2007 Min Audi A6 2,5 TDi 2000 modell. Ny motor montert, da mine kamaksler også ble for slitte, håper den nye motoren vil være bedre i lengden.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Oktober 31, 2007 Mitt nye maskineri:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Desember 16, 2007 Her er min familieracer.... Caravellen har fått konkuranse:evil: : Ikke akkurat vasket - heller godt brukt. Dette er vel to dager ettter jeg fikk den hjem, så den ble kjørt temmelig mye i begynnelsen. Derfor meget skitten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Desember 26, 2007 Ett av min med vinterfelger. 195/55/15, orginalt 175/65/14 Og ett av interiøret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Januar 2, 2008 Ja slik går det med dårli arbeid med feste av slanger på S3en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Januar 2, 2008 Min nye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Januar 2, 2008 Hei de ble ny motor i den for en liten stund siden,men de satt ikke slangene på skikeligt så de falt av å da ble mottoren varm så topp pakningen røk.så nå må jeg opp til bergen igjen,den ble ble levert til autovest i bergen i morgen,jeg var nettop i bergen for å få nye bremser til den brembo R 1 som komm på 22 tusen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Januar 2, 2008 min nye:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Januar 16, 2008 Når Tysse har samla nok krefter t å legga inn bilder... burde eg og klara d Mine to biler Ein bruksbil og ein lekebil Lekebilen kan se fram mot ein del modifikasjoner rondt sommeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Februar 26, 2008 Mk1 GTI Rabbiten min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Mars 5, 2008 Hei Var vel på tide at jeg la inn noe her, siden jeg har budd her i litt over et år! er født og oppvåkst i Odda, har rukket og bli 25år, leiger for tiden leilighet på Sola, og jobber som elektriker i NSI. Etter og ha vraket 2 Nissaner, er nå blitt skikkelig Audi frelst! Har nylig kjøpt meg denne A3 TDIQ en og er strålende fornøyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Mars 18, 2008 Som ny mann i klubben får jeg vel hive ut noen bilder av gliset jeg også Den ble kjøpt for ca 3-4uker siden og jeg er strålende fornøyd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Mars 19, 2008 Fin bil Robin. Får vel legge ut bilder jeg å da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Mars 20, 2008 her er noen bilder av min 2004 A4 s-line: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet April 20, 2008 (endret) Får vel legge ut ett bilde av min nye bil også da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet April 23, 2008 Min med nye hjul! Bilen er TIL SALGS foresten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet April 28, 2008 Her er min A6 Tq 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Mai 6, 2008 Et par nye av min, siden den stadig forandre seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Mai 10, 2008 Kontrakt på ny bil underskrevet, så hvis lånet går i boks er denne min. Det er en 2001 Golf STV 1.6, kjørt ca 93000. Ville egentlig ha turbo, men fant ikke noe i området med turbo, rett utstyr og kjørelengde til rett pris... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...