#176 Skrevet Mai 10, 2008 Trorsje eg har lagt ud bilde av min itte senk å felga i fjor. Måtte skru det bittelitt mer ner foran idag, då han såg litt tung ut i ræva. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Mai 10, 2008 årets.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Mai 10, 2008 flaire.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Mai 12, 2008 Ser godt ud Morten.. Fina været for tiå!!! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Mai 12, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Mai 12, 2008 konge plass;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Mai 15, 2008 Her er passaten min. Forandrer seg stadig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Mai 16, 2008 Faktisk et bilde og to av min bil også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Mai 17, 2008 Var og hentet den nye bilen i går. Tok ett par bilder når jeg kom hjem, men har ikke hatt tid til å ta skikkelige bilder av den enda. Christer, heter far din Geir Tysse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Mai 30, 2008 Som ny får jeg vel vise frem mitt kjøretøy også Planene er store, men som fattig student må jeg ta livet en lønning om gangen ._. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Juni 10, 2008 Bruksbilen har sporet av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Juni 15, 2008 En liten oppdatering av min med ny front : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Juni 15, 2008 her er min....litt dårlige bilder. " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Juni 17, 2008 (endret) Her e gamle bilen min.. (Beklage litt uklart bilde..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Juni 30, 2008 Ja vel ja.. Poloen har reist sin vei, og i garasjen havnet det en Ford av alle ting, men håper det går bra med ett bilde uansett IMG_03433.bmp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Juli 13, 2008 Her er nye bilen min. Her er slik den var når eg henta den fra tyskland. Her etter senk og nye felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Juli 14, 2008 Et litt nyere bilde av min: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Juli 18, 2008 Setter inn et par bilder av urquattroen min. Har nettop fått trekt opp setene i svart skinn med rød søm. Det er vel ingen her som har skikkelig fotoutstyr og som kan knipse noen skikkelige bilder for meg for en liten penge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Juli 25, 2008 Er en 97 mod, 2,8 30v. Felger: 9x20" AEZ mita med 225/35 foran og 245/30 bak. Senket med FK Silverline justerbart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet August 16, 2008 bilder av min nye bil... Før: Nå: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet August 17, 2008 Da var endelig bilen kommet seg på rett bane. Her er det bilder av den etter lakkering helt ned. Før: Nå: (bilder er tatt med mobil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet August 18, 2008 Ble akkurat som ny bil jo!! Veldig bra!! Takker:) Eneste som man kan se er bittelitt farge forskjell, men det får en leve med. Ble bedre nå hvertfall enn første gang han skulle lakkere: ;P MEEEEN! Vet dere om noen steder som er billigere når det gjelder soting enn Solskjerming og reklame på forus??? Der koster det 2000kr pr rute, men vil ha soting helt freeeem! har kun bak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet August 18, 2008 Takker:) Eneste som man kan se er bittelitt farge forskjell, men det får en leve med. Ble bedre nå hvertfall enn første gang han skulle lakkere: ;P MEEEEN! Vet dere om noen steder som er billigere når det gjelder soting enn Solskjerming og reklame på forus??? Der koster det 2000kr pr rute, men vil ha soting helt freeeem! har kun bak.. er ikke lett å treffe fargen når det er snakk om sølv.. men så veldig bra ut når alt ble lakkert.. ble en annen bil vettu.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet August 18, 2008 Da slenger jeg in noen bilder av bilen min også, en 2004 A4 2,5 Tdiq S-line. Bildekvaliteten er ikke all verden, jeg brukte mobilkamera. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet August 25, 2008 (endret) Nå ble det litt over representert med Audi her , så da slenger jeg inn noen bilder av bilene mine Golf 2003 1,9 TDI Exclusive: Golf 2005 1,6 Sportline: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...