#201 Skrevet September 8, 2008 Heheh, fant bare igjen et bilde fra i november i fjor: Sånn ser det ut når man blir påkjørt av polakk i stor pickup. Men men, jeg fikk mange nye deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet September 12, 2008 Min 94 Audi 80 Competition 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet September 25, 2008 Chrome Speilhus, Tonte Front-sideruter, Tonte Hovedlykter! Jeg får vel oppdatere etter gårdagens modifiseringer! Tidligere i uken var det på med Chrome Speilhus, men knuste speil, i går var det toning av front-sideruter og hovedlykter. Sier STOR takk til Dekoratøren Ronny Fjokstad, for en god service og et godt arbeidet. Here u go: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet Oktober 23, 2008 På tide å hiva ud någe bilde av bilen min åg då... Eg å brodern va ude å lekte åss me bil å kamera på søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet Oktober 23, 2008 Å litt flerne. Lige vel bilde, jør me isje?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet Oktober 23, 2008 Null-fynk mobilen med de nye felgane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet Oktober 26, 2008 Tror jeg skal oppdatere litt i biledveien for "gobilen" min : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet Oktober 28, 2008 Her e ngn nye av min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet Januar 6, 2009 Eg får vel posta någen bilder av A4en før medlemskapet mitt går ud.. (Beklage dårlige bilder då di e tatt me mobilkamera.) Bilder e tatt itte eg utførte ein Full rens utvendikt og innvendikt i beg av Julaferien. - Claying - Lakkrens - Polering - Interiør og matte rens - Motorvask 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet Januar 6, 2009 Monterte og nye skiltlys i helgå: Xenonwhite 18leds pinol Takk for mg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet Januar 24, 2009 På tide me någe mer bilder i denne tråden... Her e et par av min itte eg kjørte meg ein tur t fjells i dag:) Tror an lige seg i snøen, går så ett uver oppøve bakkane i snøen jaffal!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet Februar 9, 2009 Her er mitt lille bidrag. Er en 93 mod s4 som jeg kjøpte våren 08. Min første audi. Har aldri vært så forelska i en bil noen gang. Ikke det beste bilde, men det får duge, er vel slikt føre de er lagd for. Quattro føre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet Februar 13, 2009 (endret) Her er noen bilder av min nye 94 mod. Audi 100 2.3E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet Februar 14, 2009 (endret) Disse bilenene kan ha STORE hjul, har en kompis som har akkuratt fikset opp sin C4, det er en 91 mod 2,8 som er gått 305 000, fungerer utmerket Dette er veldig slite sterke biler. Kompisen min satte på S4 skjermer og fanger fremme og lakkerte den i den ny RS4 blå fargen. Han har 8,5x20 hjul med 225\35 dekk. Subber ingenting. Her er noen bilder Her er et før bilde, hadde en liten jobb foran oss der ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet Februar 15, 2009 He jo glømt å trø ud årets beste invistering her Her e då d nyaste gulle mitt, d e ein 82 modell golf 1,6 Disel !Komme snart prosjekt tråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet Februar 16, 2009 Ganske nytt medlem. Her er min bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet Mars 13, 2009 Her er min nye:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet Mars 21, 2009 Som ny medlem får jeg vell slenge inn noen bilder også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet Mars 22, 2009 min bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet April 4, 2009 (endret) Hei. Da var bilen utstyrt med nye baklykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet April 18, 2009 (endret) Nye bilde av trallå mi...Tatt 18. april 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet April 27, 2009 Her e stoltheten min nypolerte og fine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet Mai 2, 2009 Et par dårlige mobilbilder av haugen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet Juni 9, 2009 Her e noen bilder av bruksbilen. Har hatt den i snart 2 problemfrie år, men er bare et par mnd siden det ble kastet på justerbart understell og nye felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet Juni 9, 2009 Kan jo slenga inn et bilde av baljå mi : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...