Sorte felger med dyp blank kant?

Anbefalte innlegg

Hei:) Vil veldig gjærne ha litt hjelp til å finne noen sorte 17" felger med litt dyp blank kant. Noen tips?? Helst en felg med litt eiker i:) Takker for allr gode råd;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at Zito har mye.

GTR

gtr.jpg

Titan

Titan.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har faktisk lurt på om jeg skal bestille meg de øverste felgene i morra:) Sett på dem tidligere og liker dem ganske godt, også får jeg disse felgene og dekk på timen, hvis dem fortsatt har det på lager;) Så da får vi se hva det blir til..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synnes denne er tøff, når det gjelder svart felg

excite_dark.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke 17" men dog... Havner på min golf3 iløpet av kvelden ;)

felger.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke 17" men dog... Havner på min golf3 iløpet av kvelden ;)

felger.jpg

We have a winner!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dæææm,fåes de felgene flere størrelser,har lyst å bytte ut mine 20tommere me f.eks 10*19 bak og litt mindre framme

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er de sorte zito felgene som det er bildet av øverst i denne tråden kjøpt og montert på bil;) Ble fornøyd med det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få slengt opp bilde av det da! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tatt et par bilder av bilen med de nye felgene men får ikke lagt dem ut her. Syns det var rart. Vet hvordan man gjør det osv men mulig bildene er for store eller noe: klø : Får se hva jeg får til;) Men resultate syns jeg ble bra:) men dette er bare en av mange ting som skal skje på bilen så blir nok veldig mye bedre når helheten er der med senk, lakkering, lys etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.