#1 Skrevet Mai 22, 2007 Eller vet om noen som valser i Akershus/Østfold? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2007 Lurer på det selv.. Og hvor mye for hjulbuer bak på en a4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2007 Lurer på det selv.. Og hvor mye for hjulbuer bak på en a4 Ser iallefall ut som det trengs:p Kan si fra når jeg finner noen som kan;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2007 Valsespesilaisten var i Moss, Særp, og Fresta her for noen uker siden. Han er mye i Oslo orådet og sånn, så er bare å ringe å høre når han er i området Han tar 750 per hjulbue Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2007 Han kommer til oslo til uka guttær! og han tar 750,- pær bue 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2007 Han kommer til oslo til uka guttær! og han tar 750,- pær bue Ahh. Flott da ringer jeg han imorra;) btw. Syk den Bmw´n til faren din: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 23, 2007 Prata med han nå Han kommer den 4-7.Juni til Oslo området. Da blir det valsing: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 23, 2007 Prata med han nå Han kommer den 4-7.Juni til Oslo området. Da blir det valsing: rock : Høres bra ut! Ja, fløtter seg den BMW'n! Morsom å leke med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 23, 2007 Høres bra ut! Ja, fløtter seg den BMW'n! Morsom å leke med! Tviler ikke, moro med V12 tenker jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 24, 2007 Hei. Jeg holder til på skedsmokorset, og valser hjulbuer, hvis noen er int...sikkert noen medl som kan bekrefte dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 24, 2007 Hei. Jeg holder til på skedsmokorset, og valser hjulbuer, hvis noen er int...sikkert noen medl som kan bekrefte dette. Stemmer det, Håkon anbefalte deg.. Hva tar du pr. hjulbue da? Klarer du uten og sprekke lakken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 24, 2007 Stemmer det, Håkon anbefalte deg.. Hva tar du pr. hjulbue da? Klarer du uten og sprekke lakken? jeg tar ca 500 pr skjerm, kommer an på hvor mye jobb, kan aldri garantere at ikke lakk sprekker, da det kommer an på hvor bra lakk jobb det er (grunning), hvor mye stein sprut som har slått på kanten etc. Men jeg varmer opp og prøver så godt jeg kan å ikke få det til å sprekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...