#1 Skrevet Mai 22, 2007 heisann, noen her i bergen som kunne vært interresert og tjene seg ca 1500-2000 på og montere facelift lykter med xenon kit for meg? må av med fanger og kappe et tynt feste som holder blinklyset som står det nå, vil helst ha folk med erfaring siden det er litt dyre saker det er snakk om, er en ca 2-3 timers arbeids tid. jeg har verken tid eller plass til og få gjort dette selv så håper noen i klubben er behjelpelig mvh patrick rong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2007 damn... for 1500kr skulle jeg gjort det lett! synd det er så langt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2007 hvor ligger kirkenær då ? kunne ha blitt artig med en liten road trip så framt det ikke er i finnmark eller noe sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2007 det ligger langt over på østlandet! hehe.. Det blir helt klart enklere og få noen i bergen til og gjøre det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2007 Hei Patrick, Har du bilder av facelift-lyktene du ska ha på?? Muligens muligens eg hiver meg på denne requesten;) hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2007 Skal du inn på Arenum senere? Jeg kan nok muligens hjelpe deg, men vil se først hva dette er før jeg begir meg utpå noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 22, 2007 Eg har tenkt meg innover idag..må bare bli ferdig på jobb først..hehe. Patrick; Kjør litt ulovligt idag da, og kom på treff:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 22, 2007 hehehe:P mye ulovlige anmodninger her:P hadde lett gjort det, men er i sogn no for og kunne gjøre det som må til for og kjøre lovlig:P er helt standard facelift lykter som er ifra møller mener jeg... eller norsk bildelesenter, men det er snakk om og konventere til xenon og noen som ble litt mer klok? kordan gikk det på treffet idag då? skulle ha vært der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 23, 2007 ingen som vil hjelpe en stakkars ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 24, 2007 Jau, muligheten er der, men ikke før uti neste uke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 24, 2007 Ellers kan nok eg og hjelpe deg. Berre og ta kontakt på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 24, 2007 ok,er vekke en liten stund nå, kunne ikke dere ha slengt inn mobil nr så tar jeg kontakt snarest,begynnelsen av juni er meget aktuelt mvh patrick 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 16, 2007 då har vi mest sannsynligvis 2 forskjellige som kan utføre dette.. noen fler som melder seg visst de 2 andre ikke har anledning? mvh patrick rong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 31, 2008 Hvor har du kjøpt de facelift lyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...