Forskjellige s2 fjørbein?

Anbefalte innlegg

Er det forskjell på om det er 12 eller 14 mm bolthull nederst, samt hvor det er feste for krengningsstag eller ikke?

Mener jo selv at alle s2 har feste for stabstag, eller er det bare det at festet ble flyttet ned på bærebrua?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er forskjell på hullene ja, men stabstag feste er på fjørbeinet uansett. Vel og merke på s2 coupe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

praktisk betydning av større kontra mindre hull?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hullene på fjærbein og nav bør jo helst være like store.

14 mm kom på 92 mod. S2 og oppover tror jeg. Alle S2 (og Typ 89Q med sportsunderstell) har feste for krengningsstag på fjærbeinet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat..

Coupen fikk ikke krengningsstag før 90'. men mulig den ikke hadde sportsunderstell før det heller:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat..

Coupen fikk ikke krengningsstag før 90'. men mulig den ikke hadde sportsunderstell før det heller:)

ALLE Audi 80/90 o.l. har stabstag ;)Er tykkelsen på staget og festeanordningen som varierer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker om bak jeg da;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hullene på fjærbein og nav bør jo helst være like store.

14 mm kom på 92 mod. S2 og oppover tror jeg. Alle S2 (og Typ 89Q med sportsunderstell) har feste for krengningsstag på fjærbeinet.

Gammel tråd dette, men kan man borre opp ett fjørbein med 12 mm hull (fra S2 3B) til 14 mm for å få dei til å passe på ABY nav spindel?

Johan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke problemet i å gjøre det (?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke problemet i å gjøre det (?)

Ikke jeg heller egentlig, men spør i tilfelle det er noe jeg overser. Borre opp hullene skulle jo ikke forandre noe på vinklene vil jeg tro.

Er det andre forskjeller på 3B og ABY fjørbein?

Planen er å kjøpe inn fjørbein for å sende inn når jeg skal kjøpe H&R coilovers, og da spiller det vel liten trille om det kommer fra 3B eller ABY? Drop link feste og alt er vel likt??

Litt mer å velge imellom av fjørbein hvis begge modeller er like.

Johan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.