#1 Skrevet Mai 22, 2007 Bilen min ble påkjørt av en moped i dag da den sto parkert. Lurer på om noen vet om hele døren byttes eller den rettes opp igjen? Se bilder. Det er en forsikringsak så det spiller jo egentlig ingen rolle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2007 Noe alla samme bulk som mamma fikk når ei dame kjørte på hu. Da ble døren rettet og lakert opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2007 Var litt stygg den bulken,hadde prøvd å presse dem til å bytte døren....best resultat da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2007 jeg hade noen små skader på begge døren på min tidligere passat. jeg trode dem skule rett ut igen. får det var bare noen små bolker. dem skifte begge dørene. tror det er litt opp til verkste du er på. jeg var på verkste som bare driver med skader. så hade jeg bilen i et par måender så lå den på takke. itte jeg som kjørte heldig vis. men tilbake til det du spurte. vile fått dem til og bytte dør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2007 Var på NAF for å få satt opp tid til taksering, han trodde at døra kom til å byttes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...