#1 Skrevet Mai 22, 2007 Skal til å montere sammen noen BBS RM felger med nye bolter og kanter, men hvor hardt skal jeg stramme ? Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2007 BBS RM bolt torque is 12-15 lb/ft BBS RS bolt torque is 40 lb/ft NOTE: Some people have reported that when re-using old wheel bolts that they have experienced breakage to the bolt at 40 lb/ft torque specs. This number was provided by BBS for new and unstretched OEM bolts. Some individuals have suggested that 18 lb/ft is a more reasonable torque setting when re-using old bolts on BBS 3-piece wheels. Use these numbers at YOUR OWN RISK. Vet at 40 lb/ft er ca 54 nm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2007 Ganger du med 1.36 så får du konvertert til Nm. Et veldig praktisk og gratis konverteringsprogram for de fleste enheter får du her: http://joshmadison.com/software/convert/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2007 Hadde ikke tid til å vente jeg Nå er de dratt til med 20nm, og det viser seg å ikke være helt på jordet... Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2007 Og slik ble de seende ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2007 Vakkert... Liker dekk dimensjonen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 22, 2007 Må si det der så bra ut! Synst selv jeg var ganske rask å svare jeg:p Hilken bil skal felgene på? kreveer bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...