#1 Skrevet Mai 22, 2007 Jeg lurer på om 8,5*19 med ET30 vil passe på en Audi A4 Avant 2003? Skal ha 235/35 dekk.... Vil det subbe eller går det fint? Noen som veit hva orginal Innpress er? Hadde vært fint å få svar fort slik at jeg kan sette felgene for sommern i bestilling.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2007 kva felger skal du ha? vil noke kanskje subbe litt i front ved mykje senk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2007 Dette kan jeg gjerne bidra litt med, har nettopp montert nye felger å senk på min a4 -02 Felgene er 8,5 x19 ET 35, senk aner ikke men ganske mye. Jeg måtte valse framskjermene mine for å få lov til å svinge hjulet, men bak går det helt fint. Så sant du ikke ska skaaamsenke så tror jeg det vil gå. Legger ved ett bilde som viser ca hjul/skjerm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2007 Tror det blir disse! Får de bare i ET45, eller 30! Mulig det blir ET45 og spacer for å være sikker!! Skal senke bilen litt, men ikke skam mye! Kanskje 3-4Cm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2007 Noen som har noen bilder av A4 med denne felgen? Får forresten ikke tak i de i annet en ET30, må vel satse på at det går! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...