Anbefalte innlegg

Hei.

Kan jeg bruke 16" felger på golfen, eventuelt hvor brede dekk kan jeg ha på de. Bilen er ikke senket eller skjerm breddet ennå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer an på innpress og bredde på felg, men det er en del forskjellige dimensjoner som går på G2. Om den ikke er senket kan du sikkert sette på skikkelig breie dekk om du vil... Men 205-215 bør funke greit. Har hatt 215/40 på både 7,5 og 9 tommers felg uten særlige problemer, men moderat senk vel å merke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 7,5-16 ET 37 felg med 215/40-16 på usenket Golf 2 nå. Ikke noe prob, men kan nok tenke meg det blir litt subbing om den senkes. Ser iallefall slik ut så man burde kanskje gå for 195/45-16 dekk isteden. Hadde det på en annen golf 2 og den var SENKET....he he. Gikk bra alikevel det, men der var til gjengjeld felgene bare 7" breie. Forøvrig med ET 35.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

215x40x16 på 9,5x16 felg med ET 15 er fint tenker jeg :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk før all info.

Felger er bestillt 7x16, et 35 med 205/40/16

Legger ut et bilde når jeg får de montert på bilen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.