Anbefalte innlegg

Som nevnt i topic

Legger ut spørsmål for en kompis. Han skal dele bonrath grillen på midten og skjøte i sammen igjen(korte inn)

Mener dette er abs plast.

Noen med tips til hva man bruker for og få dette i sammen igjen.Hva man eventuelt sveiser med:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne

Håper denne ligger på riktig sted:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv og hør med lars erik johannesen her på forumet, nærmere bestemt region telemark.

han jobber med plastsveising til daglig så vil tippe han har et forslag til en løsning på dette;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

meiner viss det er samme type plast så går det fint å plastsveise.

eg plastsveisa på min frontfanger, tok plast fra andre deler av fangeren og smeltet det sammen med loddepistol. funka fint som f...:):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips:)

Det skal jeg bringe videre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat gjort dette selv med grillen min.. Lønner seg å rote litt rundt der du skjøter på baksiden med loddebolt og gjerne legge på litt ekstra plastikk der så det holder.. Kan sprekke opp igjen om man ikke smelter det skikkelig sammen igjen.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt. legge på litt glassfiber på baksiden. Er jo ingen som ser det uansett. Når du plastsveiser så blir plasten temmelig sprø, og avstivning kan derfor være lurt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv deg også fram med varme på loddebolten. rundt 50w. har jeg brukt på abs plast. under det så tar det håpløst lang tid og over det så blir det litt for varmt. Har gjort dette på både griller og fangere. Funker gull, men som nevnt tidligere her så knekker det lett etterpå hvis man ikke er nøye

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for alle tilbakemeldinger:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.