#1 Skrevet Mai 22, 2007 Hei, Har nå hatt ras på kassen min, 3'de giret hopper ut av gir når jeg setter den i gir og gir gass. Regner med at det er de kulelagrene som har gått til helv..... MEN, er da på søk etter ny kasse da jeg ikke gidder å ta ut kassen og splitte skiten. Lurer da på om det er noen som har koll på hva slags kasse jeg kan bruke på ovennevnte bil. Det er en 88 mod, 7A motoren. Kan jeg bruke FEKS S2, S4 kasse, eller kanskje fra en 10V NG Q eller noe? Anyone med mer peil enn meg som kan hjelpe? Tusen takk for all hjelp på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2007 Du kan i allefall bruke de fleste kassene fra 80/90 og coupe type 89Q.. S4 kassa er noe forskjellig, bl.a overføringene men alt går ann Om du går for 5 trins S2 kasse må drivakselflensene foran byttes over, Ta en titt på lappen inne i bagasjerommet på v. bakskjerm der står mye info, bla.a gearkasse koden, med stor sansynlighet heter kassa di AKU.. Men som sagt, er jeg rimelig sikker på at de fleste kassene fra type 89Q kan brukes.. Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2007 Du kan i allefall bruke de fleste kassene fra 80/90 og coupe type 89Q.. S4 kassa er noe forskjellig, bl.a overføringene men alt går ann Om du går for 5 trins S2 kasse må drivakselflensene foran byttes over, Ta en titt på lappen inne i bagasjerommet på v. bakskjerm der står mye info, bla.a gearkasse koden, med stor sansynlighet heter kassa di AKU.. Men som sagt, er jeg rimelig sikker på at de fleste kassene fra type 89Q kan brukes.. Ole Kristian Tusen takk for svar. Da får jeg bare søke opp og se om jeg finner noe til en rimelig penge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2007 Jeg har en S2 5 trinns liggende:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...