#1 Skrevet Mai 22, 2007 Hei Har vært plaget med at motoren min ikke går som den skal, og fusker rett etter jeg har startet den. Etter 1minutts kjøring ca er den fin. Har åpent filter på den, og det høres nesten ut som den kveles, og turboen spinner opp som bare juling. har nettopp byttet LMM, uten at det gjorde det noe bedre. Er en 180hk 1.8T ARY fra en A3, men har aldri stått i en A3 Er forresten MTM chip på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2007 Temp givern.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2007 takker, er det jeg har trodd kan være problemet. Får vel ta å få den byttet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2008 gammel post men la gå... har du varenummeret på lmm'en du byttet? Jeg hadde min inne på møller og de byttet lmm, men de hadde registrert bilen med feil motor. de registrerte den med arx istede for ary som jeg har... amatører. men lurte på om de har byttet til feil lmm... de byttet til 06A 906 461 LX 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2008 Litt sent, men lik LMM til AUM, AUQ, ARX og ARY:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2008 bedre sent enn aldri! Thanks! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2008 Skulle være rett det ja, den jeg kjøpte har samme nummer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...