#1 Skrevet Mai 22, 2007 er toppen på RP motor og EZ/HM motor like bortsett fra at RP ha monopoint. har tenkt å bytta topp på ein 1,8 RP motor og har ein forgasser topp fra ein golf 1,6. så det eg lurer på om toppane er lik og om det er plug & play og bare å bytte om innsuget og det som er å utsida av toppen og evnt. innmat?? er RP motoren trimmevenlig som å bytte til trimkam?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2007 toppen er lik den! null problem der om jeg husker helt rett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2007 så kam og slikt er likt og eller er det anna kam?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2007 noen av de toppene har ikke kjøleveske utgang for kjøling av innsuget ,slik det er på rp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2007 meiner det er på golfen og. men er det hydrauliske løftere på desse toppane?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2007 noen av de toppene har ikke kjøleveske utgang for kjøling av innsuget ,slik det er på rp Kjøling av innsuget? med 80graders vann? hmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 23, 2007 noen av de toppene har ikke kjøleveske utgang for kjøling av innsuget ,slik det er på rp forvarming fikk jeg beskjed om at det var når jeg snakka med folka på skien bil, ikke kjøling.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...