#1 Skrevet Mai 23, 2007 Skal ned til Sandefjord å hente ein motor 31.mai. Nokon som trenge billig transport, så berre gi meg eit hint på mob 90 16 33 56... Kjører ein stor Toyota Hiace varebil! Kjører nok via Tønsberg osv nedover!!! Mvh Roar Hylland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2007 har et sett med felger og dekk som jeg skulle hatt ned der... kan ta kontakt med deg på tlf, hvis det ordner seg med kjøper- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2007 Berre å ta kontakt. Eg reise ifrå Bergen tidlig om morgonen 31.mai! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2007 ^prøvde å ringe deg i går og i dag... nye berdriftsabonnementet til ventelo er ikke helt stabilt på telefonen min enda, så jeg tror ikke jeg kom igjennom. Hvis du leser denne i tide, kunne du prøvd å ringe meg på 97 09 53 01? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2007 Skal samme turen ( Bergen-->Sandefjord ) om 1,5 uke så kan ta det med da dersom du ikke skulle få tak i Roar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2007 Beklager så mykje, men har ikkje sett denne sida før no. Skulle gjerne ha hjulpe deg... Mobilen min har av og til sperra for innkommande anrop, så det kan være derfor du ikkje har fått tak i meg... Du skulle sendt ein melding... Håpe Lars kan hjelpe deg med frakt... Beklager nok eigong! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...