#1 Skrevet Mai 23, 2007 Noen som har TUV papir til 6,5x15 BBS RM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2007 Er ikke TUV knyttet opp mot bil - kansje greit å si hvilken bil de skal på ? Og er ikke dette så nær ved org dimensjon at det ikke er poblem å få godkjent ? Eller er innpresset helt på tur ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2007 Saken er at en kammerat har kjøpt seg slike felger og skal bruke de på en Opel Kadett coupe. Siden felgene org er til Golf 2 får en nok ikke TUV til bilen hans men ettersom jeg forsto var generelle TUV papir sannsynligvis godt nok for at de skulle bli godkjent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2007 Saken er at en kammerat har kjøpt seg slike felger og skal bruke de på en Opel Kadett coupe. Siden felgene org er til Golf 2 får en nok ikke TUV til bilen hans men ettersom jeg forsto var generelle TUV papir sannsynligvis godt nok for at de skulle bli godkjent. Kanskje BBS har noe men VAG har ingen tüv papirer til disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2007 Står det KBA nr på disse felgenè? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2007 Hvis han ikke får de godkjent kan han selge de til meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 23, 2007 fikk papirene på mine bbs direkte ifra bbs, sendte de en mail på engelsk, og det var på mailen min dagen etter. verre er det ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...