Anbefalte innlegg

Fikk pris på hellakkering på 16 000.. dette er inkludert sandblåsing div steder der det trengs. Er i tvil om jeg skal lakke listene eller bare ta de av. Kompisen min sa plastikken var et helvete å lakkere. Skal jeg bare ta av listene på skjermene og ta resten? hva syns dere om prisen? Er det rimelig å kreve flere tusen ekstra for å lakke dør listene og hele fangerne?

biil.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om dette er med kvittering er det vel ikke så ille..

Er jo ekstra jobb å preppe detaljer på bilen, så om han skal ha ekstra penger for det er jeg ikke sjokkert for å si det sånn..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om dette er med kvittering er det vel ikke så ille..

Er jo ekstra jobb å preppe detaljer på bilen, så om han skal ha ekstra penger for det er jeg ikke sjokkert for å si det sånn..

dette er jo uten kvitering for å si det sånn da. Men er det så mye stress å lakke den plastikken som han skal ha det til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er jo uten kvitering for å si det sånn da. Men er det så mye stress å lakke den plastikken som han skal ha det til?

Ja, orginale VAG hjulbue lister er ikke noe særlig å lakkere. Anbefaler kjøp av feks rieger sine hjulbuer, som ikke har denne grove strukturen (små groper) på plasten. Dog ser det pent ut med lakka hjulbuelister.

16000 for hellakkering uten at du tar noe arbeid er ok pris det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse er vel litt grovere en g60 utbyggerene på golf2 ?

Jeg pusset ned mine g60 utbyggere en del før jeg pøste på med fyller til de så bra ut.

Ville fjerne dør listene og lakket utbyggerene tror jeg. Lakk også hele fangerene - med lippe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse er vel litt grovere en g60 utbyggerene på golf2 ?

Jeg pusset ned mine g60 utbyggere en del før jeg pøste på med fyller til de så bra ut.

Ville fjerne dør listene og lakket utbyggerene tror jeg. Lakk også hele fangerene - med lippe.

Høres bra ut:)

Hvor mye kan jeg gå med på i prisen når det gjelder alle lister/plastikk.. Tror han mente det fort kunne bli 5000 ekstra serru og da begynner "budsjettet" mitt å sprekke i juni:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.