Anbefalte innlegg

Har en utrolig irriterende knirkelyd i bakstillingen,noen som vet om noe spesielt som pleier å knirke her,camberstag?? Er vanskelig å lokalisere!!! Det er en 93mod s4 sedan.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan være mye, men jeg tipper foringene ytre/bakre i bakstillinga.

knirker mye og utrolig irriterende?

Midlertidig løsning kan du ta en boks med noe bra å spraye på foringene, da finner du ut hvilken som

er gåen og det blir stille en skrakket stund.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk silikonspray! Jeg hadde 'en hel låvedør' i bakstillinga mi, og etter en runde med silikonspray på alle gummiforinger (stabstaget gjorde susen..) ble det tyst. Nå har jeg bare klonken fra bærearmen igjen, og den ligger klar i garasjeboden..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også lurt på hvor den j'&%la knirkinga kom fra... Fant etterhvert ut at det faktisk er bakluka mi som knirker. Mangler de gummi/plast greiene på agrassene. (lås hengslene)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du smører opp foringer vil jeg anbefale white grease, bra vannmotstandighet, og mer gummiaktig enn silikonspray. Bare min erfaring.

Bakluka hadde jeg trøbbel med på S4, da brukte jeg litt møbelknotter så ble det tyst

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Camberstaget bak på min 2,8 knirka no jævlig,

vet ikke om det er likt bak på en S, men det laga hværtfall MYE lyd på min.

bare å løsne staget å bevege på resten, er d tyst er staget gåent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.