#1 Skrevet Mai 23, 2007 Driver å monterer justerbart senkesett på audien nå, men siden det er veldig vanskelig å justere fjæren bak etter at man har satt den inn. Så er det noen her inne som vet hvordan jeg burde justere denne før jeg setter den inn? Helt i bunn? Har planer om å ha ganske lavt oppsett, men har ikke peiling på hvor mye det senker ved å skru den helt ned. Takk på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2008 Driver å monterer justerbart senkesett på audien nå, men siden det er veldig vanskelig å justere fjæren bak etter at man har satt den inn. Så er det noen her inne som vet hvordan jeg burde justere denne før jeg setter den inn? Helt i bunn? Har planer om å ha ganske lavt oppsett, men har ikke peiling på hvor mye det senker ved å skru den helt ned. Takk på forhånd Fant du ut noe her? Har en kompis som sliter med nøyaktig det samme. Monterte du gjengene oppe eller nede? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2008 Jeg har FK Silverline X på min Passat 3BG stv. Bak på denne så har jeg montert gjengene nede. Rett og slett fordi det er eneste plassen de passer. Her er hvordan jeg gjorde det bak på min Passat 3BG; - ta ut de originale fjærene - fjern den nederste "fjærgummien" som sitter i bakramma - skru fast gjengedelen i bakramma - sett inn de nye (lavere) fjærene mellom den øvre "fjærgummien" og gjengedelen - VOILA! På denne måten går det forholdsvis greit å justere bilens høyde bak. Tar alle mulige fobehold om at ting er annerledes bak på A4 B6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...