Anbefalte innlegg

Må bredde golfen min ca.2,5-3cm i hver hjul bue, og lurer litt på hva og hvordan jeg kan gjøre dette: hva er billigst? hva er best? hva gir det beste resultatet?

Er det noen shapper som selger bredding? er kun hjulbuene som skal breddest, er ikke interessert i noe m3(kebabbtralle) look : bh :

 

Grunnen til at jeg må få den litt breiere er: fikk meg nye felger idag schmidt th-line 3tlg(7,5x15) men pga KW demperene(v3) kunne jeg ikke bestille originalt inpress : mad :

 

Så om d er noen som vet hva jeg kan gjøre, kom med innspill!!! : smil :

23052007091.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billigst er vel gti breddere..

Pene felger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har gti breddere på nå da.......må bli enda litt breiere :P har oxo kruset litt rundt på forumet og letet etter tilsvarende tråder.......går d an og bruke golf mk2 hjulbuer? eventuellt g60 breddere?

Har ikke peiling på karosseri arbeid! :confused: men alt går, tar bare litt tid :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket innpress har du valgt på de siden du må bredde 2.5-3cm pr hjul på 7.5x15?

Og hvilken dekk dim?

Er jo flere som kjører breiere enn det uten å måtte bredde mer enn vanlige breddere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.