#1 Skrevet Mai 23, 2007 Må bredde golfen min ca.2,5-3cm i hver hjul bue, og lurer litt på hva og hvordan jeg kan gjøre dette: hva er billigst? hva er best? hva gir det beste resultatet? Er det noen shapper som selger bredding? er kun hjulbuene som skal breddest, er ikke interessert i noe m3(kebabbtralle) look Grunnen til at jeg må få den litt breiere er: fikk meg nye felger idag schmidt th-line 3tlg(7,5x15) men pga KW demperene(v3) kunne jeg ikke bestille originalt inpress Så om d er noen som vet hva jeg kan gjøre, kom med innspill!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2007 Billigst er vel gti breddere.. Pene felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2007 har gti breddere på nå da.......må bli enda litt breiere har oxo kruset litt rundt på forumet og letet etter tilsvarende tråder.......går d an og bruke golf mk2 hjulbuer? eventuellt g60 breddere? Har ikke peiling på karosseri arbeid! men alt går, tar bare litt tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2007 Hvilket innpress har du valgt på de siden du må bredde 2.5-3cm pr hjul på 7.5x15? Og hvilken dekk dim? Er jo flere som kjører breiere enn det uten å måtte bredde mer enn vanlige breddere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...