#1 Skrevet Mai 23, 2007 Hei Som topic sier.. Turtallet henger når jeg girer på min A3 1.8 97 serlig ved pådrag ifra 1-2 og 2-3 og den går ikke helt som den skal over hele turtalls registeret, elendig bunndrag blandt annet:( den begynner og ta ved 3500 ca.. men rundt der er også max dreiemoment på 1.8 non-t maskinen? Jeg byttet LMM i går og den ble bedre,drar jevnt over. men den driver enda på og henger Noen som vet hva som kan være problemet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2007 Ingen som har noen innspill her ? Kan d være at LMM har røket etter 1\2 dager ? Jeg har prøvd og kjøre uten LMM en liten stund i dag.. merker nesten ingen foskjell kontra når den er tilkoblet merker litt forskjell når man passerer 3000 da får mann litt mere drag.. men ellers likt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2007 Noen som kan gi meg et svar her ? Forbruket mitt har også gått opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...