#1 Skrevet Mai 23, 2007 Hallo, skal sote a4n vår i måro, men kor mørlt skal me gå for?=??!!! Såg ein Allroad no som var sota med 50% trur eg, men syns den var for lys! Men vil heller ikkje ha så mørk at onkel blå bryr seg... Bilde av bilen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2007 Jeg har 43% på min og syns det ble en fin toning. Litt lyst i dagslys (Kansje: klø : ) men veldig pent mot kveldingen. Så er selv veldig fornøyd med den styrken for da ble det sånn at du ser det er mørkt men alikevel ikke svart, hvis du skjønner. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2007 bilder....!!!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2007 Har dessverre ikke knipsa noen bilder etter at solfilmen kom på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2007 Jeg går enten for 40% eller 15% på min. 40% er litt mer eksklusivt da. 15% blir mer for å få det mørkt mørkt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2007 Har du bilde av ferdig sota bil nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 26, 2007 35 % syns jeg er passe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2007 Og foresten du, hvem skal sote for deg? Tar han en bil til? He he er også på jakt etter dette, skal ha på sånn bil som deg Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 26, 2007 Jeg har 30% på 200'en og det er nest lyseste filmen jeg kunne få. Syns faktisk den er en smule lys når det er lyst, men ser veldig bra ut når det er litt "mørkere" eller overskyet ute. Samt politiet har enda ikke reagert på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 26, 2007 Jeg har mørkeste mulig på bak, siden bak, også har jeg litt lysere på rutene foran slik at onkel ikke skal bry seg for mye, jeg synes dette fungerer fint. husker ikke hva % styrke det er... Men tror det er 60% bak og 35 foran... Tar du for mørkt foran vil du få problemer med å rygge om kvelden og sånn tror jeg.. En trist ting som jeg har fått erfare er at det firmaet som utførte sotingen har sølt dette lim greine rundt om kring på interiøret , vær nøye og kontroller dørtrekk, seter for merker etter at de er ferdig!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 27, 2007 Jeg har mørkeste mulig på bak, siden bak, også har jeg litt lysere på rutene foran slik at onkel ikke skal bry seg for mye, jeg synes dette fungerer fint. husker ikke hva % styrke det er... Men tror det er 60% bak og 35 foran... Tar du for mørkt foran vil du få problemer med å rygge om kvelden og sånn tror jeg.. En trist ting som jeg har fått erfare er at det firmaet som utførte sotingen har sølt dette lim greine rundt om kring på interiøret , vær nøye og kontroller dørtrekk, seter for merker etter at de er ferdig!! Syntes dette ble ganske bra jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 27, 2007 Men tror det er 60% bak og 35 foran[/img] Eller omvendt?. . . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 27, 2007 Jeg har mørkeste mulig på bak, siden bak, også har jeg litt lysere på rutene foran slik at onkel ikke skal bry seg for mye, jeg synes dette fungerer fint. husker ikke hva % styrke det er... Men tror det er 60% bak og 35 foran... Tar du for mørkt foran vil du få problemer med å rygge om kvelden og sånn tror jeg.. En trist ting som jeg har fått erfare er at det firmaet som utførte sotingen har sølt dette lim greine rundt om kring på interiøret , vær nøye og kontroller dørtrekk, seter for merker etter at de er ferdig!! Jeg syns det ser ut som att du har 35% foran og 20% bak jeg da. 5% er vel det mørkeste man får,Jeg hadde 20 på sidene og 5 i bakruta på gammle bilen og det syns jeg ble for mørkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 27, 2007 5% er vel det mørkeste man får,Jeg hadde 20 på sidene og 5 i bakruta på gammle bilen og det syns jeg ble for mørkt Å nei da, man får 3 % også. Fyttigrisen det er stygt det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 27, 2007 Ta titanium eller titanium light--.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 27, 2007 Her har du 35% på siderutene og 20% bak.. Det er det vi bruker mest når vi soter bilene.. Når det er sol er det lyst og fint gjennoms syn, mens når det er overskytet blir det ganske mørkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 28, 2007 Og foresten du, hvem skal sote for deg? Tar han en bil til? He he er også på jakt etter dette, skal ha på sånn bil som deg Terje Det vart ca 35/30 % litt usikker, men vart jevla bra, skal køyre med det slik ei stund, så skal dei gå over å stryke over kantane på siderutene bakerst og bakruta for å få det perfekt i stiplinga.... Han tek nok fleire bilar, men dei er dyre, og det er lang ventetid, men blei bra da.. Bilder kjem.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 28, 2007 Det vart ca 35/30 % litt usikker, men vart jevla bra,skal køyre med det slik ei stund, så skal dei gå over å stryke over kantane på siderutene bakerst og bakruta for å få det perfekt i stiplinga.... Han tek nok fleire bilar, men dei er dyre, og det er lang ventetid, men blei bra da.. Bilder kjem.... Ok, hvilken pris snakker vi om da? Send det på pm a vettu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...