#1 Skrevet Mai 23, 2007 Noen som har noe formening om hva av dekk dimensjon og bredde av felg det går ann å kjøre på en type 85 med feks 17" felg? senka eller ikke senka/subbing eller uten subbing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2007 Jeg kjører med 205/45-16 Et 38 nå... Virker som om det er maks... Om bilen er senket og det ikke er quattro så MÅ du ha justerbart stabstag bak, ellers forskyver bakstillinga seg og det vil subbe med brede hjul... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2007 type 85 kom vel ikke med stabstag bak så da må jeg evt fikse det, men er det så ille altså? Og vil det ikke holde med s2-stabstag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2007 Jeg tipper Kjell mener toe-in-stag, dvs. de som justerer spissingen. Uansett, jeg har kjørt med 205/40R17 ET35 og syns det er på grensen. 205/45R16 ET37 går greit uten for mye senk. Dette er på quattro, det er noe bedre plass bak på en forhjulstrekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2007 ahh, skjønner. Det virka litt mer logisk. Da får vi se hva det blir Takk for svara! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2007 Hvis det IKKE er Quattro så er det stabstag (panhardstag) Om det ER Quattro, så behøver du ikke tenke på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2007 det er quattro ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2007 Kjører no compomotive med 205/40-17 på 7,5 toms felg med et 42, men har 5mm spacer fremme pga bremsene. Dette er ingen problem selv med fullasta bil (den er senka) Har rett nok valsa hjulbuer men kan ikke tro at dette skal være noe problem uansett. Grunnen til de valsa hjulbuene er at jeg før kjørte med ABT 7,5-17 et 35 med 225/35-17 dekk, dette subba før jeg valsa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...