Anbefalte innlegg

Jeg har ett lite problem med låsen på bagasjelokket mitt. Jeg får ikke nøkkelen til å vris rundt i sylinderen. den går helt fint inn, men står bom fast. Har prøvd å ta ut baksetet for å komme til fra innsiden, men det funka dårlig.

Noen som har erfaring med dette fra før?? hvordan jeg kan få opp kofferten....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet noe??

Og skal sentrallåsen virke på koffertlokket på B3??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sentrallåsen skal fungere på koffertlokket ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut på meg som du rett og slett har en luke med en annen lås i, men sentrallåsen skal jo fungere fordi.

Hvordan du skal få den opp er ett bedre spørsmål, mulig du kommer til ved å ta ut hattehylla? Du har ikke skipose?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men den virka før med samme nøkkel. tror nok det er no dritt i sylinderen eller noe. Har spraya den full med diverse guffer, uten hell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet noe??

napp av slangen som går fra sentrallås pumpa og til bagasjerommet, sug på denne så du lager vakum så burde den låse seg opp. kan hende at låsestaget har hoppet av(selv om dette er lite sannsynlig)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.