#1 Skrevet Mai 23, 2007 Hei! Har en 2002 A4.130TDI sedan der jeg har fått tak i en ny bakfanger med et uttak. Skal bytte ut bakerste potte m.m?og vil gjerne ha tips om noen som har dette til en overkommlig pris.Håper Dere kan hjelpe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2007 Jeg måtte bestille mine på Møller. Kosta ca 1700-1800,- stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2007 Er det en orginal potte til en A4 1,6 -1.8 eller 2.0 bensin du mener? Er det like billigt å gå for et effektanlegg uorginalt eller? Vil gjerne at det ser litt fint ut også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2007 De pottene jeg kjøpte var til 1.8T. Kunne sikkert fått andre uorginale potter, men synes det er litt greit at det er originalt. Passer som det skal osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...