#1 Skrevet Mai 23, 2007 Noen som kan hjlpe meg litt her? Det som holder på å skje her er att bilen må pyntes på Jeg venter på felgen jeg skal ha skal komme til landet noe som ikke skjer før i juli: bh : Felgen er 8x19" ET 40 Dekk 235/35-19 Vurderer å senke bilen 40mm, noen som har erfaringer rundt dette? Kan jeg risikere noe subbing? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2007 Noen som kan hjlpe meg litt her? Det som holder på å skje her er att bilen må pyntes på Jeg venter på felgen jeg skal ha skal komme til landet noe som ikke skjer før i juli: bh : Felgen er 8x19" ET 40 Dekk 235/35-19 Vurderer å senke bilen 40mm, noen som har erfaringer rundt dette? Kan jeg risikere noe subbing? 8 tom med ET40 på Passat 3C går nok greit uten subbing selv med 40mm senkesett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2007 Hei, kan være jeg er veldig sent ute nå, men da kan det kanskje hjelpe andre å bestemme seg. Jeg har en Passat 2006 modell og har 19" felger med 235/35 og har senket den med H&R senkesett. Helt perfekt og ingen problemer overhodet. Legger ved noen bilder så du kan se hvordan det ser ut :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 18, 2007 Jeg har og 19" me H&R 40MM senkesett å er kjempe fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2007 her er bilde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2007 Jeg er sent ute! Takker for alle bilder!! Satser på felgene ligger klare når jeg reiser nedover til oslo 22 august. Hiver på felgene på veg nedover og tar senkingen når jeg er tilbake igjenn! Noen som kan tipse om hvem som selger senkesett til fornuftigest pris? Link kansje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 10, 2007 Jeg kjøpte mitt H&R senkesett på Peder S. Fjetland den lokale volkswagen forhandleren... Er veldig fornøyd med hvordan det senker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 11, 2007 Dere har stv. mens jeg har sedan. Er tydeligvis en forskjell der: bh : Har ikkje kommet over noe annet en 35mm til min sedan. Hva har dere av inpress på felgene deres? Blir ET40 på mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 28, 2007 Da var felgene endelig på! Takk til Andrå Dekk og Felg på Ilseng! Stiller opp på en søndag og får felgene montert på bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 28, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 28, 2007 Fiiine hjul! Grattis med et godt valg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 28, 2007 Takker=) Må bare litt lengre ned så er det i boks:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 31, 2007 Noen som kan hjelpe meg med hvor mange bar jeg skal ha i dekka?? 235/35-19 Falken FK452? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 31, 2007 jeg kjører med 3 bar i mine 205/40/17 på golfen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 7, 2007 Bump!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 13, 2008 LITT seint... Men men... Då he du fått testa dei då Lurer på samme type dekk, bare i dim 225/35/19... Korleis vurderer du dei med hensyn på komfort og slitestyrke? Er jo et relativt rimelig dekk, men har lest endel bra om det likevel..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 13, 2008 sweet! lakke ned og ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...