Forslag på styling til Audi A6

Anbefalte innlegg

Har vurdert over lengre tid, men det er å finne noe andre ikke har og noe jeg selv liker.

Har lagt ved flere alt. hva syns dere og er det noen andre jeg burde ta til vurdering?

Erebuni front a6499f.jpg

Erebuni bak a6826rs.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har forsåvidt alltid likt stylingen fra SGI.

SGI_front.jpg

SGI_heck.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanalskjørt.

CSR_kanal.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk svar av Erebuni at de har makulert formene og at den siste kitet er blitt solgt.

Så da er det ikke så mye igjen å velge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frontfangeren på SGI kittet var sykt deilig, men litt usikker på om jeg likte bakfangeren. Ble litt sånn "hoover-boat" effekt der synes jeg. Ser ut som en luftpute-bil :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig at den er spesiell, men alt bør ikke monteres :)

mulighet for å gjøre sånn også.

SGI_heck2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra tråd, keep it coming! : rock :

Har veldig lite peil på bil generelt, vet bare hva jeg synes ser bra ut :P

Litt derfor jeg meldte meg inn i klubben, for å få litt mer kunnskaper generelt. Er førstegangs bileier fra februar i år, og har selv en A6 som jeg vurderer å style litt.

Her er noen ting jeg har funnet selv:

RS6 frontfanger: http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?cPath=21_40&products_id=670&osCsid=b2268c0bf1c0207de35ea7ad9

a6%201%20mai%2005%203.jpg

RS6 bagasjeromsvinge: http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?cPath=21_40&products_id=1827&osCsid=b2268c0bf1c0207de35ea7ad9

a6%20rs6%20vinge%20sedan.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nettopp handlet inn RS6-fangeren. Skal poste et bilde når den er ferdig lakket og montert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til! :)

Hvor ble det du handlet den, og hvilke kostnader får du i forbindelse med dette på ulike ting? Lakkering, grill osv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.