#1 Skrevet Mai 24, 2007 Har vurdert over lengre tid, men det er å finne noe andre ikke har og noe jeg selv liker. Har lagt ved flere alt. hva syns dere og er det noen andre jeg burde ta til vurdering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2007 Har forsåvidt alltid likt stylingen fra SGI. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2007 Kanalskjørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2007 Fikk svar av Erebuni at de har makulert formene og at den siste kitet er blitt solgt. Så da er det ikke så mye igjen å velge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2007 Frontfangeren på SGI kittet var sykt deilig, men litt usikker på om jeg likte bakfangeren. Ble litt sånn "hoover-boat" effekt der synes jeg. Ser ut som en luftpute-bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2007 Enig at den er spesiell, men alt bør ikke monteres mulighet for å gjøre sånn også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2007 Bra tråd, keep it coming! Har veldig lite peil på bil generelt, vet bare hva jeg synes ser bra ut Litt derfor jeg meldte meg inn i klubben, for å få litt mer kunnskaper generelt. Er førstegangs bileier fra februar i år, og har selv en A6 som jeg vurderer å style litt. Her er noen ting jeg har funnet selv: RS6 frontfanger: http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?cPath=21_40&products_id=670&osCsid=b2268c0bf1c0207de35ea7ad9 RS6 bagasjeromsvinge: http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?cPath=21_40&products_id=1827&osCsid=b2268c0bf1c0207de35ea7ad9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 3, 2007 Jeg har nettopp handlet inn RS6-fangeren. Skal poste et bilde når den er ferdig lakket og montert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 3, 2007 Lykke til! Hvor ble det du handlet den, og hvilke kostnader får du i forbindelse med dette på ulike ting? Lakkering, grill osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...