034 shortshift-revers problemer

Anbefalte innlegg

Da var S2èn på veien... og det går så det suser! :evil:

Men etter innmontering av 034 shortshift med to aluplater på bunn for å holde på plass plastringen, så har jeg problemer med å få giroverføringen i revers : bh :

Noen som har vært ute for det samme? Skal forske litt igjen i dag, men er det noen som har tips, så spytt ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var S2èn på veien... og det går så det suser! :evil:

Men etter innmontering av 034 shortshift med to aluplater på bunn for å holde på plass plastringen, så har jeg problemer med å få giroverføringen i revers : bh :

Noen som har vært ute for det samme? Skal forske litt igjen i dag, men er det noen som har tips, så spytt ut!

Hvorfor 2 aluplater..holder det ikke med 1? Å tjukkt er det du har under der da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor 2 aluplater..holder det ikke med 1? Å tjukkt er det du har under der da?

En aluplate som har hull større enn plastringen og en aluplate som har hull mindre enn plastringen som holder hele ringen på plass. Den underste aluplaten er for å få en rett overflate slik at den ytterste ikke er festet i spenn.....

Det er kun snakk om ca 2 mm med plate...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En aluplate som har hull større enn plastringen og en aluplate som har hull mindre enn plastringen som holder hele ringen på plass. Den underste aluplaten er for å få en rett overflate slik at den ytterste ikke er festet i spenn.....

Det er kun snakk om ca 2 mm med plate...

Skjønner.

Skal montere min selv nå, men venter på en plate jeg mener skal komme fra 034 til oss som var med på gruppekjøpet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ordnet det seg..... Kastet den h#####vetes : bh : 034 shortshiften langt dit pepperen gror og satte tilbake orginalt, så kom reversen med en gang!

Og jeg mener at girskiftene er bedre med den orginale spaken enn shortshiften.. Litt lengre bevegelse, men bedre tilbakemelding på girskiftene.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som har lagt merke til det at det er bedre uten, enn med denne "shortshiften". Så tydeligvis ikke veldig mye å satse på dette nei :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kun merket det andre veien, mye tettere og bedre giring med short shift'

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble mye bedre hos meg og, og er storfornøyd med shortshiften. men så var jo den orginale veldig mye slakk i da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginale min er skikkelig tight og fin! :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dusom kasta din?`selges for en femtilapp den da`?? hehehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dusom kasta din?`selges for en femtilapp den da`?? hehehe

Ikke sikker på om jeg skal selge den ennå, men hvis den selges så selges den for selvkost, ferdig modifisert så ikke plastringen detter ut......

900 kr...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enn hvis det er modifiseringen din som har slått litt feil så det er der revers problemet ligger da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.