#1 Skrevet Mai 24, 2007 Lurte på om det er flere som har vært borti dette før? tenker da på sprekker i torpedovegg rundt mastersylinderen til clutchen. Ser 034 har forsterkningsbrakett til denne, noe som vistnok er originalt på urquattro... Noen som har montert dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2007 Hello Stian. Etter jeg monterte racing trykkplate og pedalen ble noe hard, ble det ikke bare en liten sprekk, men deler av torpedoveggen glipa med 4-5cm. På min ble det sveist på et støttestag fra karroseriet ved fjærbeinstoppen og ned på torpedoveggen. Har sjekka dette ved flere typ 85, som absolutt burde hatt en avstiving/støtte. Også på biler med finere clutch. Få en til å tråkke på pedalen mens du sjekker veggen fra motorrommet. Mvh Atle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2007 Hello Stian. Etter jeg monterte racing trykkplate og pedalen ble noe hard, ble det ikke bare en liten sprekk, men deler av torpedoveggen glipa med 4-5cm. På min ble det sveist på et støttestag fra karroseriet ved fjærbeinstoppen og ned på torpedoveggen. Har sjekka dette ved flere typ 85, som absolutt burde hatt en avstiving/støtte. Også på biler med finere clutch. Få en til å tråkke på pedalen mens du sjekker veggen fra motorrommet. Mvh Atle. Takker Atle. Har du noen erfaring med forsterkingsbrakketen fra 034? http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=25_66_67&products_id=76 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2007 Takker Atle. Har du noen erfaring med forsterkingsbrakketen fra 034? http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=25_66_67&products_id=76 Jeg har ikke prøvd braketten du viser til, men hadde nok funnet noe annet å brukt 100$ på. Braketten fra 034 gjør nok helt sikkert nytten sin, men har du tilgang til sveiseapparat og 25 cm flattjern kan du nok få et feste som gjør samme nytten for 50kr. Og som ikke synes noe særlig heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2007 så dette er ikke et problem på urquattro med stivere trykkplate? må sjekke opp dette jeg og da! greit å få ordnet opp i mens motor er ute:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2007 Urquattro skal ha denne forsterkingen originalt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2007 urquattroen min var orginal, og den hadde ikke no sånn plate, men jeg var på tanken å bestille fra 034, dette er vel en del de har produsert selv ettersom det er behov for forsterkning der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...